صبح ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱؛

پروژه‌های دیواترینگ و درایر در زیسکو راه‌اندازی شدند

پروژه‌های دیواترینگ و درایر در زیسکو راه‌اندازی شدند
لینک کوتاه کپی شد

به همت میدکو و با پیام دکتر قاسمی؛پروژه‌های دیواترینگ و درایر در زیسکو راه‌اندازی شدند

به گزارش طلانیوز: صبح دیروز، 25 مردادماه 1401، دو پروژه استحصال آب از باطله کنسانتره (دیواترینگ) و خشک‌کن کنسانتره (درایر) با پیام دکتر قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و با حضور دکتر پورمند، مدیرعامل هلدینگ میدکو، دکتر سهرابنژاد، مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان و مدیران ارشد زیسکو راه‌اندازی شد.

دکتر قاسمی در این مراسم ضمن تقدیر از کارگران و مهندسان پرتلاشی که مراحل اجرای این پروژه‌ها را بر عهده داشتند، گفت: امیدوارم با تلاش شما زمینه گسترش و افزایش تولید محصولات باکیفیت که قدرت رقابت جهانی را داشته باشند، فراهم شود.

مدیرعامل هلدینگ میدکو هم در این مراسم با اشاره به ضرورت اجرای این دو پروژه گفت: هدف از اجرای دو پروژه دیواترینگ و درایر، کاهش مصرف آب و حفظ و بالا بردن بهره‌وری منابع بود.

دکتر پورمند افزود: در کنار این اهداف زیست‌محیطی، راه‌اندازی این پروژه‌ها به دلیل کاهش نیاز به آب، سالانه حدود 70 میلیارد تومان صرفه‌جویی ریالی هم دارد.

وی مدت‌زمان اجرای این پروژه‌ها را دو سال بیان کرد و گفت: برای اجرای هر پروژه حدود 200 میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر پورمند در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به مدیریت در تمام ابعاد زندگی انسانی گفت: یکی از نتایج مدیریت صحیح، استفاده بهره‌ور از منابع است، و این مساله آن چیزی است که در این دو پروژه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در مدل توسعه پایدار و فراگیر میدکو، یکی از پروژه‌های تعریف شده، مدیریت مواد و انرژی است و این دو پروژه که امروز شاهد راه‌اندازی آنها هستیم،با همین نگاه تعریف و اجرا شدند.

دکتر پورمند در پایان سخنان خود از مساعدت هیات مدیره بانک پاسارگاد و جناب دکتر قاسمی، به‌ عنوان شخصیتی ملی که دغدغه آبادانی ایران اسلامی را دارد، قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان هم در این مراسم ضمن تبریک به خانواده میدکو و زیسکو گفت: این دو پروژه از لحاظ زیست‌محیطی بسیار حائز اهمیت هستند و در افزایش کیفیت گندله تولیدی هم تأثیر بسیاری دارند.

دکتر سهراب‌نژاد افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هزینه‌های اجرای این دو پروژه طی دو تا سه سال آینده بر خواهد گشت

پروژه‌های دیواترینگ و درایر در زیسکو راه‌اندازی شدند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه