مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد خبر داد:

راه اندازی کارگاه گوهرتراشی در یزد تا پایان امسال

راه اندازی کارگاه گوهرتراشی در یزد تا پایان امسال
لینک کوتاه کپی شد

مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد از راه اندازی کارگاه گوهرتراشی در این مرکز با حمایت مالی ایمیدرو تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش طلانیوز: احسان عزیزی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سه جانبه در زمینه برگزاری کارگاه گوهرتراشی، بین این مرکز و سازمان فنی و حرفه ای استان یزد و سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، با بیان این مطلب گفت: کارگاه مذکور در راستای تکمیل چرخه کارآفرینی گوهرتراشی در این استان است.

وی افزود: کارگاه گوهرتراشی در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد به نمایندگی از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران تجهیز شد. هزینه احداث این کارگاه، 7 میلیارد ریال است.

آموزش تربیت نیروی انسانی ماهر گوهر تراشی

مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران - یزد با بیان اینکه گوهر تراشی به دلیل استقبال قابل توجه مردم جهان به سنگ های تزئینی و قیمتی، مورد توجه ویژه قرار گرفته است، تصریح کرد: مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد به نمایندگی از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، با هدف تربیت نیروی انسانی ماهر از میان عموم افراد جامعه بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی اقدام کرده است.

وی عنوان کرد: کار آموزان با کسب مهارت در این دوره، علاوه بر دریافت گواهی معتبر از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کشور، می توانند با استفاده از تسهیلات کم بهره از محل منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در بازار کار نقش ایفا کنند.

راه اندازی کارگاه گوهرتراشی در یزد تا پایان امسال

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه