مدیر مجتمع فروکروم جغتای خبر داد:

فروکروم جغتای در مدار پیشرفت

فروکروم جغتای در مدار پیشرفت
لینک کوتاه کپی شد

در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۸ هزار تن فروکروم به روش ذوب ، احیاء و روش فرآوری سرباره در مجتمع فروکروم جغتای تولید شد که این عدد در مقایسه با سه ماهه مشابه سال ۹۹ رشد ۱۳/۷ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش طلانیوز: محمد داودی با بیان این مطلب گفت: فروش بیش از 7 هزار تن فروکروم تا پایان سه ماهه اول 1401 و رشد 31 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال 1400 یکی دیگر از عملکردهای مثبت این مجتمع در سال جاری است.

وی در ادامه افزود: بیش از 13 هزار تن مواد اولیه (کرومیت) تا پایان سه ماهه اول 1401 توسط مجتمع فروکروم جغتای خریداری شد که این میزان رشد 7 درصدی را نسبت به زمان مشابه در سال 1400رقم زد.

داودی با اشاره به افزایش نیروی انسانی در سه ماهه نخست سال جاری گفت: نیروی انسانی از تعداد 280 نفر در پایان سه ماهه اول 1400 به 403 نفر در پایان سه ماهه اول 1401 افزایش یافت که این رقم حاکی از رشد 44 درصدی نیروی انسانی با توجه به افزایش تولید و طرح های توسعه ای در مجتمع فروکروم جغتای است.

مدیر مجتمع فروکروم جغتای با بیان عملکرد طرح های توسعه ای راهبر اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی 98 درصدی طرح سیلیکون متال در پایان سه ماهه اول 1401 به عنوان یکی از دستاوردهای این مجتمع در سال جاری است .

وی خاطر نشان کرد: طرح مذکور در زمان مشابه در سال 1400 حدود30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

داودی در ادامه طرح توسعه جداسازی فلز از سرباره با پیشرفت فیزیکی 5/51 درصد و نیز طرح توسعه ماسه کرومیت با پیشرفت فیزیکی 75 درصد را از دیگر دستاوردهای مجتمع فروکروم جغتای در سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

فروکروم جغتای در مدار پیشرفت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه