توسعه اکتشافات در شرکت سرمایه‌گذاری معادن و فلزات/

ومعادن به محدوده‌های اکتشافی تازه‌ای ورود می‌کند

ومعادن به محدوده‌های اکتشافی تازه‌ای ورود می‌کند
لینک کوتاه کپی شد

معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری و توسعه معادن و فلزات، سه محور اصلی را در ارتباط با توسعه اکتشافات در این شرکت تشریح کرد.

به گزارش طلانیوز؛ «امین صفری» گفت: شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و فلزات با ایجاد شرکت اکتشافی با عنوان «اکتشاف‌تجلی‌سبا»، در ماه های گذشته در زمینه های تامین تجهیزات و ماشین آلات، تربیت نیروی انسانی و همچنین انجام حفاری و تعریف مغزه های جدید اکتشافی به توسعه فعالیت ها پرداخت و ورود جدی داشت.

وی بیان داشت: علاوه بر واردات یک سری دستگاه های حفاری به کشور، این شرکت اقدام به تربیت نیروی انسانی حفار در شهرستان ها از جمله زابل کرده است.

صفری ادامه‌داد: همچنین در شرکت های زیرمجموعه معادن و فلزات از جمله صبانور طرح جامع اکتشاف در هشت ماه گذشته تدوین شد و اکنون در حال پیاده سازی است.

وی خاطرنشان‌کرد: 130 هزار متر حفاری در صبانور طراحی شده و همچنین در سایر معادن دیگر نقاط کشور از جمله جانجا 60 هزار متر حفاری، در کوهبنان کرمان 20 هزار متر حفاری و در معدن سنگ آهن صاحب سقز نیز برنامه های حفاری تعریف خواهد شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی شرکت سرمایه گذاری معادن و فلزات اضافه کرد: این شرکت در برخی محدوده های اکتشافی که در حد پروانه اکتشاف بوده از جمله معادنی در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و اردبیل ورود کرده است.

وی تصریح کرد: این مهم از طریق خود شرکت یا شرکت‌های تجلی و یاقوت به عنوان بازوان اجرایی آن انجام می‌شود.

صفری ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند اکتشافات بین 1.5 تا 2 سال آینده به نتایج خوبی دست یابیم.

پایگاه خبری معدن24

ومعادن به محدوده‌های اکتشافی تازه‌ای ورود می‌کند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه