بازدید مدیران ارشد پترول از پتروشیمی ایلام

تعیین استراتژی افزایش ظرفیت تولید/پترول پشتیبان پتروشیمی ایلام است

تعیین استراتژی افزایش ظرفیت تولید/پترول پشتیبان پتروشیمی ایلام است
لینک کوتاه کپی شد

مدیران ارشد گروه سرمایه‌گذاری و توسعه‌ صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس از واحدهای مختلف پتروشیمی ایلام بازدید و راهبردها، آینده‌ی طرح‌ها، مشکلات و راه حل‌ها برای افزایش ظرفیت تولید بررسی شد.

به گزارش طلانیوز؛ علی علیرضانژاد نماینده ستاد و هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری با تمجید از تلاش‌های صورت گرفته و ماندگار مدیران و کارکنان در این مجتمع بزرگ،گفت: پتروشیمی ایلام گل سرسبد سرمایه‌گذاری «پترول» است.

وی با بیان اینکه ایلام یک استان مرزی و‌ کمتر توسعه‌یافته است و پتروشیمی در استانی با شرايط خاص قرار گرفته افزود: اقداماتی صورت گیرد تا مردم حلاوت و شیرینی‌ وجود این شرکت را بیش از پیش بچشند.

علیرضا‌نژاد تاکید کرد: به سرعت راه‌حل خروج از مشکلات ، تأمین خوراک و ایجاد صنایع پایین دستی در راستای تکمیل ارزش افزوده تعیین شود.

وی با بیان اینکه منابع مالی مورد نیاز پروژه‌ها را می توان از طريق سیستم بانکی کشور و از درون گروه(پترول) تأمین نمود افزود: بر این اساس باید صنایع پتروشیمی با کمترین ریسک و بیشترین بازدهی از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای افزایش ظرفیت تولید و ارزش گام بردارند.

این مدیر ارشد پترول با اشاره به اینکه نخبگان صنعت اصل را بر تولید قرار دهند و از حاشیه به دور باشند ادامه داد: صنعت پتروشیمی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری بیشتر قرار گیرد و فرهنگ سرمایه گذاری در منطقه نهادینه شود.

علیرضا نژاد ابراز امیدواری کرد: مدیران دولتی، ذینفعان ، فعالان اجتماعی و رسانه‌‌های منطقه حامی تولید، سرمايه‌گذاری و صنعت پتروشیمی باشند.

علیرضا نژاد در‌ پایان با بیان اینکه مدیران جهادی در هر عرصه‌ای ورود نموده‌ موفق ظاهر شده‌اند تاکید کرد: مجموعه «پترول» پشتیبان پتروشیمی ایلام است.

حسن نجفی سمنانی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی با بیان اینکه نگاه تیم جدید مدیریتی به تولید و پتروشیمی ایلام مثبت ، راهبردی و قابل تقدیر است، گفت: با همت و حضور نیروهای با تجربه و متخصص طی دو سال آتی آینده بسیار درخشانی پیش روی پتروشیمی ایلام است.

وی به راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام پس از 17 سال به دست متخصصان و صنعتگران کشور و فرزندان استان ایلام بدون حضور سازندگان و کارشناسان خارجی اشاره کرد و افزود:تولید DMDS CHAVAR65 ، ثبت رکورد یک‌ میلیون تن پلی‌اتیلن سنگین و بیش از 200 هزار تن اتیلن تنهای گوشه‌ای از تلاش‌های مجموعه پتروشیمی ایلام در راستای تحقق شعار سال است.

گرشاسبی رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام نیز گزارش کاملی از میزان خوراک، تولید، محصولات و طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام ارائه کرد.

در این نشست کارشناسان و مدیران تعدادی از پتروشیمی‌ها به نمایندگی از شرکت‌ صنايع پتروشیمی خلیج‌فارس و مدیران پترول حضور داشتند.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

تعیین استراتژی افزایش ظرفیت تولید/پترول پشتیبان پتروشیمی ایلام است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه