اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی استانداری:

در این نمایشگاه تلاش شده رابطه بین صنعت و دانش به تصویر کشیده شود

در این نمایشگاه تلاش شده رابطه بین صنعت و دانش به تصویر کشیده شود
لینک کوتاه کپی شد

این رویداد می تواند ارتباط موثر صنعت گرانی که در عرصه تولیدات استان، ملی و فراملی مشغول فعالیت هستند با شرکت های دانش بنیان ما که اکثرا جوان هستند را تسهیل کرده و تسریع بخشد.

به گزارش طلانیوز؛ در عرصه جدید رقابت های منطقه ای و جهانی و در راستای تحقق شعار سال، با الحاق دانش و عرصه تولید موفقیت ما تضمین خواهد شد.

این نمایشگاه با میزبانی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس و با پشتیبانی و مساعدت های استانداری فارس، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شده است.

طی بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه، شاهد اشتیاق فراوان تولیدکنندگان برای افزایش بهره وری خود برای استفاده حداکثری از ظرفیت های دانش بنیان نمایندگان بخش دولت و همچنین دانشمندان جوان ما نیز علاقمند هستند در مسیر افزایش اشتغال و تولیدات ملی و کسب درآمد صحیح و ثروت ملی ارتباط نزدیکی با صنعت برقرار کنند.

استانداری فارس حامی برپایی این نمایشگاه و ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه فعالیت های دانش بنیان در استان خواهیم بود.

یکی از حلقه های مفقوده همیشگی، رابطه صنعت و دانشگاه بوده و با عنایت به شعار سال، به این نتیجه می رسیم با برپایی این نمایشگاه، ضمن پیوند مغزهای متفکر صنعت با دستان توانمند تولیدکنندگان، شاهد رشد و بالندگی تولید و صنعت در کشور خواهیم بود.

در این نمایشگاه تلاش شده رابطه بین صنعت و دانش به تصویر کشیده شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه