به میزبانی شیراز انجام می‌گیرد

برگزاری اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان

برگزاری اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان
لینک کوتاه کپی شد

نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش‌بنیان به میزبانی شیراز از امروز با هدف در نظر گرفتن راهکاری علمی و عملی در جهت ارتباط بهتر صنعت با دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش طلانیوز؛ در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اینکه تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرینی موجب پیشرفت اقتصادی خواهد بود و با توجه به اینکه برای ارتباط بهتر صنعت با دانشگاه راهکاری علمی و عملی باید در نظر گرفته شود. نخستین نمایشگاه تولید ایرانی - دانش بنیان در استان فارس به میزبانی شیراز برگزار می‌گردد.

این نمایشگاه از امروز 31 خرداد به مدت 4 روز تا تاریخ 3 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از ساعت 17 تا 22 برگزار می‌شود.

در نخستین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان، دستاوردها و نیازهای صنایع محتلف از جمله نفت وگاز، ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع فلزی وشیمیایی،تجهیزات پزشکی و پیراپزشکی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع مخابرات و فناوری اطلاعات و صنایع خودرو و لوازم خانگی ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت نوبت بازدید از نمایشگاه به وبسایت www.farsfair.ir مراجعه نمایند.

شایان ذکر است معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به همراه دانشگاه/ دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشوری، محصولات فناورانه خود را در معرض بازدید علاقه مندان قرار خواهد داد.

برگزاری اولین نمایشگاه تولید ایرانی دانش بنیان

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه