به ابتکار شرکت فولاد سنگان:

مدرسه فوتبال این شرکت افتتاح شد

مدرسه فوتبال این شرکت افتتاح شد
لینک کوتاه کپی شد

شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و ارتقای حرفه ای ورزش در شهرستان خواف ، مدرسه فوتبال این شرکت را افتتاح کرد.

به گزارش طلانیوز، مدرسه فوتبال شرکت فولاد سنگان با هدف توسعه و ارتقای ورزش در شهرستان خواف با حضور نیما نکیسا، دروازه بان اسبق تیم ملی ایران افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این مراسم، محمدی رفیع، معاون توسعه سرمایه های انسانی فولاد سنگان، ضمن خیرمقدم به مهمانان ومسئولان از اهتمام این شرکت به توسعه ورزش گفت و عنوان کرد :

فولاد سنگان معتقد به تلاش برای تولیدی ایمن همگام با توسعه پایدار است و یقینا توسعه زمانی به معنای واقعی پایدار خواهد بود که در تمامی زمینه ها شاهد ارتقا و پیشرفت باشیم.

وی افزود : فولاد سنگان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خویش، با ابتکاری تازه، اقدام به راه اندازی مدرسه فوتبال در شهرستان خواف نموده که نشان دهنده تلاش این شرکت در توسعه شهرستان را نشان می دهد.

محمدی رفیع ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل این شرکت، جناب اقای دکتر امرایی افزود: اگر حمایت ها و عنایت ویژه مدیرعامل فولادسنگان نبود، ما امروز شاهد لبخند نوجوانان و ورزشکاران حاضر در این مکان نبودیم و انشالله به لطف خدا و همت تمامی همکارانمان، شاهد توسعه پایدار درمنطقه باشیم.

در آیین آغازین این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین برزگرنژاد امام جمعه شهرستان خواف، ضمن تقدیر از این اقدام فرمودند : با حمایت فولاد سنگان شاهد افتتاح مدرسه فوتبال هستیم و انشالله با پیگیری و انجام این چنین اقدامات ارزنده ای، شاهد توسعه بیش از پیش ورزش در کلیه سطوح باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم ص مبنی بر اهتمام به ورزش و فراگیری سه ورزش شنا، تیراندازی و اسب سواری ، این مهم را نشانگر توجه ویژه بزرگان دین به ورزش دانستند و اضافه نمودند، مسئولان شهرستان با همت بلند میتوانند بر مشکلات فائق آمده و یقینا اگر ورزش این منطقه پویا شود، شاهد کاهش بزهکاری اجتماعی خواهیم بود.

در ادامه این مراسم که درورزشگاه انقلاب شهر خواف برگزار شد، نیما نکیسا با تمجید از اقدام ارزنده فولاد سنگان در راه اندازی این مدرسه فوتبال گفت :

ابتکار شرکت فولاد سنگان در راه اندازی مدرسه ، اقدامی شایسته است که نقش بسیار مهمی در استعدادیابی ورزشکاران دارد و امیدوارم تمامی نهادهای مسئول بتوانند با هم افزایی ویژه، جهت شکوفایی استعدادهای این شهرستان گام های موثری را بردا شته و انشالله با این همت و تلاشی که در این مجموعه می بینم، موجبات ارتقا و سربلندی ورزش در این شهرستان مهیا شود.

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال در پایان اضافه کرد : انشالله با همت روزافزون این مجموعه، استعدادهای بالقوه این منطقه شکوفا و از همینجا به مردمان شریف شهرستان خواف قول می دهم با تمام وجود در خدمت توسعه ورزش این شهرستان خواهم بود.

روابط عمومی شرکت فولاد سنگان

مدرسه فوتبال این شرکت افتتاح شد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه