با امضای تفاهم‌نامه صورت گرفت ؛

توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی پیام

توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی  دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی پیام
لینک کوتاه کپی شد

همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با امضای تفاهم نامه ای توسعه می یابد.

به گزارش طلانیوز، در راستای نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین و ارتقای سطح همکاری های علمی و پژوهشی آموزشی دانشگاه آزاد و منطقه، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه امضا شد.

معرفی فارغ التحصیلان در رشته هایی از جمله مهندسی برق، کامپیوتر، آی.تی، آی.سی،تی به شرکت های مستقر در پیام، معرفی نیروهای مهارتی و همکاری در اجرای طرح کارورزی دانشجویان دانشگاه در پیام از جمله موارد این تفاهم نامه است.

همچنین ایجاد و استقرار آزمایشگاه تخصصی از طرف دانشگاه آزاد در پیام، همکاری در ایجاد کنسرسیوم تخصصی(هاب) مورد نیاز در منطقه ویژه اقتصادی پیام، طراحی و اجرای پروژه های زیست محیطی و فضای سبز مورد نیاز پیام، برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت در قالب کارگاه های پژوهشی و آموزشی برای شرکت های مستقر در این منطقه و ارتباط در حوزه بین المللی در راستای آموزش و ارتقای کیفی امور خاورمیانه از دیگر موارد ذکر شده در تفاهم نامه دانشگاه آزاد و پیام است.

لازم به ذکر است امضای این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه علمی پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تحت عنوان عصر امید در مصلا امام خمینی(ره) صورت گرفت .

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام

توسعه همکاری های علمی پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه ویژه اقتصادی پیام

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه