// کد مطلب: ۱۴۸۹۹۷

کوییک | خودوری کوییک

مجهزترین کوییک سایپا رونمایی شد | + عکس و مشخصات

مجهزترین کوییک سایپا رونمایی شد | + عکس و مشخصات
لینک کوتاه کپی شد

سایپا مجهزترین خودروی خود با نام کوییک آر پلاس را معرفی کرد.

به گزارش طلانیوز؛ خودروی کوییک از جمله خودروهای سبک و کوچک شرکت سایپا محسوب می‌شود. کوییک در چند مدل تولید و عرضه شده است. کوییک آر یکی از این مدل‌هاست که از نظر مشخصات و ایمنی تقریباً تفاوتی با مدل معمولی ندارد. اما سایپا خودروی کوییک آر پلاس را معرفی کرده است و تفاوت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

کوییک آر سایپا از نظر مشخصات فنی و ایمنی تفاوتی با مدل ساده کوییک و حتی تیبا ندارد و تنها تفاوت این مدل به شرایط متفاوت رنگ آمیزی بدنه و آپشن‌های تزییناتی مربوط می شود. برای کسب اطلاعت بیشتر در خصوص مشخصات خودرو کوییک r با ما همراه باشید.

سایپا از اواخر تیرماه پیش فروش کوییک R اتوماتیک را آغاز کرده است. این خودرو با پیش‌پرداخت 150 میلیون تومان در آبان امسال به خریداران آن تحویل داده خواهد شد و قیمت نهایی نیز براساس نرخ روز خودرو مشخص می‌شود. پیش بینی می‌شود نرخ نهایی این خودرو درحدود 290 میلیون تومان باشد.

گفته می‌شود کوییک R اتوماتیک، از گیربکس CVT بهره برده و به لحاظ آپشن و تجهیزات، تفاوتی با کوییک آر پلاس ندارد. بنابراین مالتی مدیا، فرمان دی‌کات و رینگ آلومینیومی نیز در کوییک آر اتومات وجود دارد.

در حال حاضر قیمت کوییک r صفر کیلومتر در نسخه سفید رنگ در بازار آزاد برابر با 204 میلیون تومان است، اما قیمت کارخانه‌ای نسخه اتومات و دنده دستی آن به ترتیب برابر با 287 و 177 میلیون تومان است.

مشخصات و امکانات خودرو کوییک R پلاس
تیر ماه 1399 بود که سایپا برای نخستین بار تصاویر و اطلاعات کوییک آر پلاس را رسانه ای کرد. همانطور که پیشتر گفته شد از نظر مشخصات فنی تفاوتی بین این خودرو و تیبا و کوییک معمولی و ساینا وجود ندارد اما از نظر مشخصات رفاهی و تزییناتی شاهد افزوده شدن قطعاتی نظیر دوربین دیده عقب، شیشه‌های دودی، صندلی چرمی، فرمان دی کات، رینگ الومینومی دو رنگ و تریم داخلی همرنگ با سقف هستیم.

همچنین مدیرعامل سایپا در اظهار نظری قابل پیش بینی بیان کرده است، که قیمت فروش کوییک آر پلاس کمتر از یکصد میلیون تومان خواهد بود که البته مقایسه این قیمت با نسخه های معمولی تیبا (با مشخصات فنی کاملا مشابه) گویای شیوه قیمت گذاری عجیب سایپا در قبال افزودن چند آپشن رفاهی و تغییر ظاهری ساده است.

مشخصات فنی کوییک R
کوییک R پلاس در بخش فنی خود همانند دیگر مدل های کوییک، از همان موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده می کند که به یک گیربکس 5 سرعته دستی متصل شده و می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری در دور موتور 5400 و همچنین خروجی گشتاور 126 نیوتن متری در دور موتور 3600 داشته باشد. این موتور مصرف سوخت ترکیبی 7.14 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری دارد.

امکانات رفاهی کوییک آر پلاس پارس خودرو
کوییک R پلاس نسبت به مدل های قبلی به آپشن هایی نظیر دوربین دیده عقب، شیشه‌های دودی، صندلی چرمی، فرمان دی کات، رینگ الومینومی دو رنگ و تریم داخلی همرنگ با سقف مجهز شده است.

از دیگر تجهیزات و امکانات مهم آن می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، سیستم ترمز مجهز به ABS، EBD و BAS، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک، سیستم الکتریکی تنظیم هوای ورودی، روکش های چرمی صندلی ها با دوخت قرمز برای مدل هایی که سقف قرمز دارند، رینگ آلومینیومی دو رنگ، کفپوش داخلی و کفی صندوق عقب سه بعدی، شیشه های دودی درب های جانبی عقب و درب پنجم، قابلیت تنظیم برقی آینه های جانبی، صندلی های عقب با قابلیت تاشو و مجهز به نگهدارنده صندلی کودک، سنسور دنده عقب، باز کردن درب صندوق عقب به کمک ریموت کنترل، باز شدن خودکار درها هنگام تصادف و همچنین مه شکن های جلو و عقب اشاره داشت.

منبع: خبر آنلاین

مجهزترین کوییک سایپا رونمایی شد | + عکس و مشخصات

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه