// کد مطلب: ۱۴۱۰۹۶

فروش فوق العاده سایپا

جهت ثبت نام در فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی اینجا کلیک کنید

جهت ثبت نام در فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی اینجا کلیک کنید
لینک کوتاه کپی شد

سخنگو وزارت صمت از عرضه برخی از خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی از ۲۵ خرداد خبر داد.

به گزارش طلانیوز : سخنگوی وزارت صمت اخیرا در گفتگوی زنده تلویزیونی، از عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش خبر داد.

به گفته امید قالیباف خودروهای شاهین، ساینا، ساینا F، کوییک F و کوییک R از تاریخ 25 خرداد در قالب مدل‌های فروش متفاوت در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

دیجیاتو گزارش داد، از آنجا که خودروهایی به نام کوییک F و ساینا F وجود خارجی ندارند، یقین می‌رود منظور سخنگوی محترم در واقع کوییک S و ساینا S بوده است.

به هر حال، شروع عرضه بدون قرعه‌کشی برخی محصولات، می‌تواند نشانه خوبی از تحقق وعده معاون حمل و نقل صمت مبنی بر حذف نهایی لاتاری خودرو تا پایان سال جاری باشد.

وی افزود: علاوه بر عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی تاکید کرد که تا پایان شهریور، حدود 50 طرح فروش مختلف بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش ارائه خواهد شد.

بدیهی است که حذف تدریجی قرعه‌کشی از روند فروش خودروها، به همکاری بیشتر خودروسازان در افزایش تیراژ و تولید خودروهای سالم و بدون نقص به بازار بستگی دارد.

ناگفته نماند که راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه نیز تا حد زیادی توانسته به ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا کمک کند و نقش بسزایی در حذف لاتاری داشته باشد. هرچند که در حال حاضر فروش مبتنی بر قرعه‌کشی در این سامانه فعال است.

جهت ثبت نام در فروش فوق العاده سایپا بدون قرعه کشی اینجا کلیک کنید

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه