// کد مطلب: ۱۴۰۷۲۸

مديرعامل سايپايدك:

خدمات پس از فروش سايپا كيفيت را سرلوحه كار خود قرار داده است

خدمات پس از فروش سايپا كيفيت را سرلوحه كار خود قرار داده است
لینک کوتاه کپی شد

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: سايپايدك، افزايش كيفيت در خدمات را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و به همين منظور از همكاري با ساير شركت‌ها در اين زمينه استقبال مي‌كند.

به گزارش طلانیوز، سيدمحمدرضا موسوي با بيان اين مطلب افزود: سايپايدك در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، طي دو سال گذشته موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان شده و اين موفقيت بيانگر اين است كه با همت و تلاش شبكه گسترده خدمات پس از فروش، كيفيت خدمات نسبت به گذشته افزايش يافته است.

او ادامه داد: شرکت سایپایدک با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌هاي مهمي در اين مسير بردارد.

مديرعامل سايپايدك گفت: بر اساس ارزيابي‌هاي انجام شده توسط وزارت صمت، 95 درصد نمایندگی‌های مجاز گروه سايپا موفق به كسب رتبه یک و دو شدند و اهداف ابلاغی وزارت صمت در رتبه بندی نمایندگی‌های مجاز به طور كامل محقق شد.

موسوي با اشاره به اهميت آموزش فني مستمر شبكه خدمات پس از فروش، گفت: يكي از مواردي كه همواره مورد توجه مديران ارشد سايپايدك در بحث آموزش بوده، همكاری با دانشگاه ها، مراكز فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش به منظور به روز رسانی استاندارد آموزشی است كه با توجه به همكاري‌هاي ياد شده، موفق به تدوین و به روز رسانی استاندارد خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مشاغل تعمیرکار، امدادگر و سرویس کار در وزارت آموزش و پرورش شديم.

او به ورود خودروهاي جديد سايپا به بازار اشاره كرد و با تاكيد بر آمادگي بالاي شبكه نمايندگي‌ها به ارائه خدمات گسترده و با كيفيت، طرح‌ریزی و اجرای مکانیزم عیب‌یابی صحیح و کنترل کیفیت فعال و کاهش میزان برگشتی از 11.7 به 1.8 درصد و تمرکز بر خطوط کسب و کار را از ديگر اقدامات انجام شده در حوزه خدمات پس از فروش برشمرد.

روابط عمومي سايپايدك

خدمات پس از فروش سايپا كيفيت را سرلوحه كار خود قرار داده است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه