// کد مطلب: ۱۴۰۱۷۵

در نشست خبری گروه بهمن که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد/

رکورد ۲ برابری تولید محصولات بهمن دیزل امسال زده می شود

رکورد ۲ برابری تولید محصولات بهمن دیزل امسال زده می شود
لینک کوتاه کپی شد

حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری گروه بهمن که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، گفت: گروه‌ بهمن و خودروهای تجاری و از جمله شرکت بهمن دیزل در حوزه‌های مختلف در حال توسعه محصولات است.

به گزارش طلانیوز؛ مدیر عامل گروه بهمن دیزل با تاکید بر اینکه این شرکت به دنبال توسعه و تنوع محصولات است، گفت: توسعه‌ محصول، توسعه ساختار تولیدی، توسعه‌ نیروی انسانی، توسعه اصلاح زیرساخت های مالی و افزایش تنوع محصولات از جمله برنامه های بهمن‌دیزل است؛ با توجه به نیاز بازار در حوزه تجاری به دنبال افزایش تنوع و افزایش تولید هستیم.

خضری گفت: در حوزه محصولات باری در بهمن دیزل سری محصولات تعریف شده، یکی با بیس فورس و دیگری با بیس امپاور تولید داریم؛ در حوزه محصولات، بالای 18 تن امپاور و کمتر از 18 تن فورس می شود.

مدیر عامل بهمن دیزل در ادامه گفت: در امپاور بی دی 300، بی دی 400 نیاز بازار است؛ 360 هزار دستگاه خودرو ثبت شده که کار حمل و نقل را انجام می دهند که 42 درصد از این میزان‌ مختص خودرو کشنده است؛ تقاضا برای خودروهای کشنده بالاست و اکنون بیشترین تمرکز ما روی محصولات امپاور است.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل فرسوده است، مجموعه بهمن و شرکت های زیر مجموعه آن در نوسازی این ناوگان فعالیت بالایی دارند. خودروهای تجاری ماهیت کاربردی و مخاطب کامل متفاوتی نسبت به سایر خودروها دارد.

او با اشاره به عرضه خودروهای تجاری در سیستم یکپارچه فروش خودرو گفت: در مصوبه شورای رقابت هیچ گاه در خصوص عرضه خودروهای تجاری و قیمت گذاری آنها صحبتی نشده است؛ بحث‌ قیمت گذاری و ورود به سیستم یکپارچه موضوعی نیست که به خودروهای تجاری ربط داشته باشد. در 10 سال گذشته در حوزه قیمت گذاری و عرضه دولت دخالت نکرده و شرکت ها کار خود را انجام داده اند.

او با اشاره به سهم بازار خودروهای تجاری شرکت بهمن گفت: در حوزه خودروهای تجاری به خصوص کامیونت، مجموعه بهمن لیدر بوده است اکنون سهم مینی بوس شرکت بهمن دیزل 30 درصد است که سال گذشته 2 هزار و 500 دستگاه تولید شد و امسال بناست بیش از 5 هزار خودرو تولید شود.

خضری با بیان اینکه در بهمن دیزل اکثر محصولات پنج ستاره است و برخی 4 ستاره دارند، گفت: تیراژ تولید محصولات بهمن دیزل بین 20 تا 30 درصد امسال افزایش خواهد یافت؛ در مینی بوس بالای 50 درصد ساخت داخلی داریم و خودروهای جدید 20 درصد ساخت داخل است.

** تنوع محصولات و افزایش تولید برنامه راهبردی گروه بهمن

در ادمه نشست، امیر میرمنصف معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، گفت: همواره اعتقاد داریم برای احترام گذاشتن به مشتری، محصول مناسب و به روز و مدرن باید عرضه کرد.

او گفت: ماهیت خودرو تجاری در تمام دنیا متفاوت است و این خودروها در اصل جزو خودروهای لوکس به شمار نمی آیند و در حوزه حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند.

میرمنصف گفت: به دنبال این هستیم در شرکت بهمن تنوع عرضه محصولات داشته باشیم؛ بناست تعداد روش های فروش خودرو را بیشتر کنیم و برنامه داریم انتخاب محصول مدرن و با کیفیت را افزایش دهیم.

او در ادامه گفت: یکی از روش های فروش، عرضه در بورس کالاست که اکنون یکی از خودروها در بورس عرضه شده است؛ روش فروش در بورس می تواند به عنوان سایر روش ها باشد. همواره بازار را رصد می کنیم و هیچ گاه مانع روش های فروش نمی شویم.

میرمنصف با اشاره به قیمت خودروهای تجاری، گفت: در حوزه خودرو تجاری، امپاور که ‌محصول جدید بود با قیمت 3 میلیارد و 160 میلیون تومان عرضه عمومی داشتیم و استقبال خوبی هم شد. بحث قیمت دغدغه ما نیست و به دنبال افزایش عرضه هستیم.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: تمام تمرکز این است تیراژ تولید را افزایش دهیم و نیاز بازار را جواب دهیم؛ کامیونت شیلر 895 میلیون تومان، کامیون فورس شش تن 980 میلیون‌تومان به فروش می رسد و قیمت ون ایندرودز 559 میلیون تومان است.

** تاکنون 9 هزار محصول سیباموتور راهی بازار شده است

بهزاد حق بر مدیر عامل سیبا موتور گفت: سیباموتور از سال 91 اولین تولید خود را به بازار عرضه کرد و اکنون برند FAW را دارد.

حق بر با بیان اینکه شرکت برنامه هایی برای افزایش تولید و تنوع محصولات دارد، گفت: شرکت سیباموتور با توجه به شرایط بازار و نیاز مشتری قصد دارد محصولات جدید متنوعی را به بازار عرضه کند؛ تاکنون 9 هزار دستگاه به بازار محصول ارائه کرده و جایگاه خوبی در سهم کیفی داشته است.

مدیر عامل سیبا موتور گفت: شرکت سیباموتور 19 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

** بهمن، ناوگان حمل و نقل عمومی را بی نیاز از واردات کرد

در ادامه نشست، جلیل هاشمی مدیر عامل اسنا گفت: شرکت خودروسازی اسنا معروف به تولید خودروهای عمومی است و بیشتر با بی ار تی دو‌کابین و ون شناخته می شود.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اهداف نگرش خاص گروه بهمن در تولید خودروهای حمل و نقل عمومی به این نتیجه رسیدیم که از توانمندی نامحدود گروه بهمن در ساخت اتوبوس استفاده کنیم. در این نمایشگاه اولین محصول از شرکت را ارائه کرده ایم.

هاشمی در خصوص قیمت محصول تجاری این شرکت، گفت: قیمت اتوبوس شهری 12 متری اسنا 5 میلیارد تومان است.

روابط عمومی گروه بهمن دیزل

رکورد ۲ برابری تولید محصولات بهمن دیزل امسال زده می شود

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه