// کد مطلب: ۱۳۳۱۴۲

مهندس پيرمحمدي ، مديرعامل ساپكو در دوازدهمين همايش بين‌المللي موتورهاي درون‌سوز:

توليد صنعتي، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي است

توليد صنعتي، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي است
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: در دوازدهمين همايش بين المللي موتورهاي درون‌سوز ، مهندس پيرمحمدي مديرعامل ساپكو، توسعه صنعتي اغلب كشورهاي پيشرفته را مديون توليد صنعتي دانست و اظهار داشت:توليد، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي كشورهاست و بخش مهم توليد صنعتي به پشتوانه تحقيقات علمي وابسته است.

به گزارش طلانیوز: وي دانشگاه‌هاي كشور را پشتوانه تحقيقات و زمينه‌ساز ارتقاي توليد صنعتي دانست و اظهار داشت: توليد باكيفيت به پشتوانه تحقيقات ، مسیر ترقي و پيشرفت را سپري خواهد كرد و به مدد تلاش ، كوشش و اقدامات انجام شده در سي سال گذشته ، توليد صنعتي كشور بر اساس نياز مشتريان و با تحولات عظيم همراه بوده است .

مديرعامل ساپكو با اشاره به فعاليت بيش از 1200 قطعه‌ساز در صنعت خودرو اظهار داشت: صنعت خودرو در شرايط دشوار تحريم به حيات پرافتخار خود ادامه داده و باعث رشد و ارتقاي زنجيره تامين و توليد بوده است و امر توليد در صنعت خودرو در شرايط محدوديت سوييفت هم لحظه‌اي با ركود همراه نبوده است و مفتخريم كه در سال گذشته در گروه صنعتي ايران خودرو روند افزايش توليد ادامه يافته و برنامه‌ريزي توليد 750 هزار خودرو در سال جاري ، تدوام اين مسير پرافتخار خواهد بود.

مهندس پيرمحمدي صنعت خودرو را لوكوموتیو صنايعي نظير فولاد و پتروشيمي و ... دانست و گفت: مايه افتخار است كه صنعت خودرو به عنوان بزرگترين خريدار فولاد، آلومينيم و مواد اوليه ، 92 درصد ورق‌هاي فولادي با استحكام كششي بالا را از صنعت فولاد داخلي تامين كرده است.

وي ضمن تاكيد بر ضرورت حمايت دست اندركاران از اين سرمايه عظيم ملي ، صادرات محصولات گروه صنعتي در سال گذشته به كشورهاي همسايه را مايه مباهات جمهوري اسلامي دانست و گفت: تعامل هدفمند وسودمند تحقيقات دانشگاهي و امر خطير توليد پس از پيروزي انقلاب اسلامي در دانشگاه هاي كشور به درستي شكل گرفته و اين امر در صنعت خودرو با ايجاد باور ما مي‌توانيم به تعالي رسيده است.

وي با اشاره به بروزرساني 3 محصول موتور درگروه صنعتي ايران خودرو در سال گذشته اظهار داشت: جوانان متخصص ما در صنعت خودرو با تلاش شبانه‌روزي به دنبال رشد اقتصادي هستند و رشد اقتصادي به معناي واقعي، نيازمند افزايش بهره‌وري است و افزايش بهره وري با افزايش توليد و حمايت بخردانه از صنعت داخلي محقق خواهد شد.

مدير عامل ساپكو با تاكيد بر ضرورت تصويب قانون خودرو اظهار داشت: رشد صنعت خودرو، نيازمند تصويب قانون خودروست و سياست‌گذاي‌هاي متناقض و دخالت‌هاي فاقد تخصص، ‌آفت جان صنعت خودرو به عنوان يك سرمايه عظيم ملي خواهد بود.

اداره اطلاع رسانی ساپکو

توليد صنعتي، ضامن ارزش پول ملي و رشد اقتصادي است

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه