// کد مطلب: ۱۳۱۷۸۲

معاون برنامه ريزي جامع توليد گروه خودروسازي سايپا:

تعداد خودروهاي ناقص در گروه سايپا به ۵۰ درصد كاهش يافت

تعداد خودروهاي ناقص در گروه سايپا به 50 درصد كاهش يافت
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: معاون برنامه ريزي جامع توليد گروه خودروسازي سايپا گفت: با برنامه ريزي هاي دقيق و مناسب كه در ماه هاي پاياني سال گذشته صورت گرفت، تعداد خودروهاي ناقص در گروه سايپا به میزان ۵۰ درصد كاهش يافت.

به گزارش طلانیوز: مسعود پروين درباره ترخيص خودروهاي ناقص از پاركينگ گروه خودروسازي سايپا و روندي كه اين بخش طي خواهد كرد، اظهارداشت: با استقرار تيم جديد مديريتي گروه خودروسازي سايپا، يكي از موضوعاتي كه در اولويت كاري قرار گرفت، تكميل كاري خودروهاي ناقص بود؛ در آن زمان (23 دي ماه سال گذشته) حدود 80 هزار خودرو به علت نقص قطعه در پاركينگ بود كه در راستاي کاهش اين عدد، جلسات متعددي با قطعه سازان و تامين كنندگان قطعه برگزار شد.

او با بيان اينكه با برنامه ريزي دقيقی كه سال گذشته انجام شد، در 28 اسفندماه موجودي خودروهاي ناقص گروه سايپا به حدود 43 هزار و 700 دستگاه رسيد، تصريح كرد: با ادامه تکمیل کاری در هفته دوم تعطيلات نوروز نيز عدد ياد شده به حدود 40 هزار دستگاه رسيد.

معاون برنامه ريزي توليد گروه خودروسازي سايپا با اشاره به اينكه تكميل كاري خودروهاي ناقص به سرعت در حال انجام است، گفت: سعي بر اين است كه با افزايش توليد و تامين قطعه، خودروها به فوريت به دست مشتریان برسد.

او اظهارداشت: با توجه به تاكيدات مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، تمام مجموعه در تلاش است كه از همه توان خود براي افزايش توليد استفاده كنند.

سايپانيوز

تعداد خودروهاي ناقص در گروه سايپا به 50 درصد كاهش يافت

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه