// کد مطلب: ۱۳۱۷۶۲

با افزایش چشم‌گیر سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ محقق شد

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به ۲۴ دقیقه‌

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به ۲۴ دقیقه‌
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: طرح خدمات امداد نوروزی سال ۱۴۰۱ ایران‌خودرو که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده بود در پایان روز چهاردهم فروردین ماه سال جاری به پایان رسید.

به گزارش طلانیوز: مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: پیش از آغاز این طرح که طی آن ۳۲۷ نمایندگی مجاز کشیک و ۲۱۶۰ اکیپ شیفت امدادی در سراسر کشور برای خدمت‌‌‌رسانی به هموطنان در آماده‌باش کامل بودند، پیش‌بینی شده بود در هر نمایندگی به صورت متوسط ۱۵ خودرو به صورت روزانه پذیرش شود، اما با توجه به افزایش حجم سفرها این ظرفیت به ۲۵ خودرو در روز افزایش یافت تا مراجعه‌کنندگان در اسرع وقت بتوانند از خدمات نمایندگی‌های سراسر کشور بهره‌مند شوند.

بابک سلاجقه افزود: میانگین زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی در سال جاری به ۲۴ دقیقه رسید. زمان امدادرسانی ایران‌خودرو در حالی به این عدد رسیده که در تعطیلات نوروزی سفرها به میزان ۴۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت و با ۵۳ میلیون تردد جاده‌ای و افزایش چشم‌گیر حجم سفرها و ترافیک سنگین مواجه بودیم.

وی گفت: خوش‌بختانه در ایام ارایه طرح خدمات نوروزی نسبت شکایات به خدمات ارایه شده در نمایندگی‌های ایران‌خودرو تنها دو دهم درصد بود و با توجه به حساسیت بالای شبکه خدمات پس از فروش کارکنان نمایندگی‌ها نهایت تلاش خود را به کار بستند که هموطنان و مسافران نوروزی بهترین خدمات را با کیفیت و سرعت بالا دریافت کنند.

مدیرعامل ایساکو افزود: همکاران ما در مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو به صورت شبانه‌روزی به تمامی تماس‌های مردمی پاسخ دادند. در نتیجه این مکالمات و ثبت درخواست امداد، بیش از ۸۰ درصد خودروها با مشاوره تلفنی و یا حضور نیروهای امدادی در محل با دریافت امداد بالینی خودرو به مسیر خود ادامه دادند و تنها ۲۰درصد خودروها به نمایندگی‌ها حمل شدند. بیش از چهار درصد تماس‌ها و خدمات ارایه شده نیز به دارندگان خودروهایی غیر از محصولات ایران‌خودرو تخصیص یافت.

سلاجقه ادامه داد: به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در این طرح خدمات ایاب و ذهاب به محل درخواست مشتریان برای خودروهای بدون گارانتی به صورت رایگان ارایه شد.

وی یادآور شد: برای تامین قطعات مورد نیاز طرح از سه ماه پیش از آغاز آن، برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفت و ملزومات اجرای طرح، قطعات و تجهیزات مربوطه پیش از اجرا در نمایندگی‌ها توزیع شد نظارت‌های لازم نیز در طول اجرای طرح به عمل آمد.

ایکوپرس

کاهش میانگین زمان انتظار خدمات امدادی به ۲۴ دقیقه‌

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه