// کد مطلب: ۱۳۱۵۰۵

خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد

خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در طرح خدمات نوروزی امسال تخفیف پنج درصدی تعویض قطعات توسط ناوگان امدادخودرو و ایاب و ذهاب رایگان برای تمامی مشتریان ایران خودرو، مستقل از دارا بودن یا نبودن اشتراک امداد خودرو در نظر گرفته شده است.

به گزارش طلانیوز: بابک سلاجقه، به منظور پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح خدمات نوروزی از انبار مرکزی ایساکو و فرآیند ارسال قطعات به نمایندگی‌ها بازدید کرد.

وی گفت: تا ششمین روز اجرای طرح بیش از ۳۰ هزار خودرو در ۳۲۰ نمایندگی مجاز کشیک در سراسر کشور پذیرش شده‌اند.

سلاجقه افزود: در تمام محورهای مواصلاتی کشور نیز بیش از ۲۱۶۰ تیم امدادخودرو ایران، به صورت شبانه‌روزی حضور دارند و با همکاری این گروه خدماتی تعداد ۲۳۴۶۶ خدمت در جاده‌های سراسر کشور به هموطنان ارایه شده است.

وی افزود: در این طرح بیش از ۶۲۰۰ نفر از همکاران امدادی در بخش‌های مختلف برای ارایه بهترین خدمات به هموطنان در محل کار خود حاضر هستند.

سلاجقه افزود: با توجه به حجم بالای سفرهای هموطنان، مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو این آمادگی را دارد که در صورت نیاز تعداد نمایندگی‌های کشیک و ناوگان امدادی را برای تسهیل در ارایه خدمات افزایش دهد.

مدیرعامل ایساکو گفت: دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس بگیرند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و نیز سایت www.۰۹۶۴۴۰.com بهره‌مند شوند.

گفتنی است، طرح خدمات نوروزی ایران خودرو از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

ایکوپرس

خدمات امداد نوروزی ایران‌خودرو تا چهاردهم فروردین ادامه دارد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه