// کد مطلب: ۱۳۰۵۰۹

متمایز بودن در عرضه محصولات، ویژگی منحصر گروه بهمن

متمایز بودن در عرضه محصولات، ویژگی منحصر گروه بهمن
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در مراسم رونمایی از کارگو ون اینرودز محصول جدید بهمن موتور گفت: متمایز بودن در عرضه محصولات از ویژگی‌های منحصر گروه‌ بهمن است و امروز در این زمینه توانستیم محصول اینرودز را به بازار عرضه کنیم و در هفته آینده نیز انشاالله در بخش تجاری کامیون جدید امپاور را رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش طلانیوز: علیمرادلو در ادامه به دستاوردهای مهم گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: در سال جاری توانستیم با عرضه خودروهای با کیفیت و متنوع در بازار به خوبی بدرخشیم.

مدیرعامل گروه بهمن عرضه خودروهای متنوع در حوزه های سواری و تجاری و کسب ۵ ستاره کیفی و ارائه خدمات ویژه به مشتریان را از جمله موارد متمایز بودن گروه بهمن در سال های اخیر برشمرد.

وی همچنین افزود: برای سال ۱۴۰۱ برنامه‌های بسیار متنوع داریم و قرار است در اوایل سال آینده سواری جدید رسپکت رونمایی شود و پس از آن دوخودروی SUV جدید فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ نیز به بازار عرضه خواهد شد.

گروه بهمن در شرکت بهمن دیزل علاوه بر کامیون امپاور سه کامیون ۱۲، ۱۸ و‌۲۶ تن و دو‌ کشنده جدید دیگر در سیباموتور و‌ اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری در اسنا سال ۱۴۰۱ وارد جاده های کشور خواهد کرد و بدین ترتیب در سال آینده نیز جایگاه ممتاز خودرا در ارائه محصولات با کیفیت و پرقدرت حفظ خواهد کرد.

اینرودز که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه می شود

پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور در این مراسم گفت: اینرودز که برای اولین بار در این دسته محصول به بازار عرضه می شود به یک موتور ۱۵۰۰ سی سی با خروجی ۱۰۵ اسب بخار و گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز است و توانایی تولید ۱۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. مصرف سوخت این کارگو ون در شرایط ترکیبی، ۷.۹لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

وی در مورد ابعاد قسمت ون اینرودز اظهار کرد: طول، عرض و ارتفاع کلی اینرودز به ترتیب ۴۵۰۰، ۱۶۸۰ و ۲۰۰۰ میلی‌ متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز ۳۰۵۰ میلی‌ متر اعلام شده است. کابین بار دارای ابعادی به طول ۲۶۳۰، ۱۴۸۰ و ۱۳۰۰ میلی‌ متر است. هم‌چنین وزن این خودرو حدود ۱۲۸۵ کیلوگرم بوده و توانایی حمل ۷۲۵ کیلوگرم بار را دارد.

نوری ادامه داد: این ون دارای امکاناتی از جمله مولتی مدیای لمسی ۹ اینچی مجهز به دوربین عقب، سنسور پارک، دو ایربگ ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS)، فرمان برقی، چراغ های روشنایی در روز (دی لایت)، سیستم تهویه مطبوع، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، سیستم کنترل پایداری الکترونیکESC و کنترل کشش و ترمز ABS است.

روابط عمومی شرکت بهمن موتور

متمایز بودن در عرضه محصولات، ویژگی منحصر گروه بهمن

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه