// کد مطلب: ۱۳۰۳۲۹

با حضور داوران برتر قرآنی صورت گرفت:

برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی سایپا

برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی سایپا
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: دوازدهمین جشنواره قرآنی ویژه پرسنل و خانواده های گروه خودروسازی سایپا به کار خود پایان داد و برندگان این جشنواره مشخص شدند.

به گزارش طلانیوز: دوازهمین جشنواره قرآنی ویژه پرسنل و خانواده های کارکنان گروه خودروسازی سایپا در رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال با تلاش مرکز ارتباطات و امور بین الملل و انجمن اسلامی گروه سایپا و با حضور داوران برتر قرآنی کشور برگزار شد و پس از بررسی آثار، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

این جشنواره در رشته های قرائت(تحقیق)، ترتیل، اذان و حفظ در دو بخش برادران و خواهران به صورت مجازی و نهج البلاغه، تدبر در قرآن و جدول قرآنی، برگزار شد.

داوری این جشنواره به عهده استادان مطرح رشته های قرآنی کشور بود و در بخش مجازی جشنواره در قسمت آقایان، حجت الاسلام علی رجبی و حاتم رجبی، در رشته حفظ، محمد کاکاوند و امیر حسین توحیدی در رشته قرائت و ترتیل و محمود متولی و مرتضی متولی در رشته اذان و در قسمت بانوان، خانم ها صریحی نژاد و شیرازی در رشته حفظ و خانم ها اسوار و بهاری در رشته قرائت و ترتیل به عنوان داوران برتر کشوری شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار دادند.

در پایان جشنواره به برگزیدگان، به رسم یابود لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد.

گفتنی است این جشنواره تا سال ۱۳۹۸ و پیش از شیوع کرونا به صورت حضوری برگزار می شد و با توجه به شرایط خاص و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی دو دوره از این مسابقات به صورت مجازی برگزار شده است.

سایپانیوز

برگزاری اختتامیه دوازدهمین جشنواره قرآنی سایپا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه