// کد مطلب: ۱۲۸۱۴۱

در راستای نظارت بر خدمات پس از فروش ایران‌خودرو:

مدیر عامل ایساکو در پنجمین بازدید خود به آذربایجان غربی سفر کرد

مدیر عامل ایساکو در پنجمین بازدید خود به آذربایجان غربی سفر کرد
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: مدیرعامل شرکت ایساکو به منظور نظارت مستقیم بر شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و نمایندگی‌های مجاز این بار به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

به گزارش طلانیوز: مدیرعامل این شرکت در پنجمین بازدید استانی خود از نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو ضمن بازدید از ۱۳ نمایندگی در شهرهای ارومیه، سلماس و خوی از نزدیک نحوه ارائه خدمات در این استان را مورد بررسی قرار داد.

سیدرضا مفیدی که پس از استان‌های تهران، کرمانشاه، هرمزگان و یزد این بار به آذربایجان غربی رفته بود، در این بازدید ضمن گفتگو با مدیران و کارکنان نمایندگی‌ها در جریان نقاط قابل بهبود و گلوگاه‌های موجود قرار گرفت.

مدیرعامل ایساکو همچنین در این بازدیدها با مشتریان حاضر در نمایندگی‌ها نیز سخن گفت و از دغدغه‌های آنان خصوصا در شرایط جوی مناطق سردسیر کشور که هموطنان را با مشکلات خاصی روبرو می‌کند، بیش از پیش آگاه شد.

مفیدی، در حاشیه این بازدیدها گفت: ارائه خدمات مناسب و با کیفیت دغدغه ما در شرکت ایساکو است و به عنوان متولی این حوزه همواره خود را موظف به آگاهی از نظرات مشتریان می‌دانیم، به همین دلیل علاوه بر سامانه هوشمند پاسخگویی ایران‌خودرو و واحد بازرسی و ارتباط با مشتریان ایساکو که رابط ما و دارندگان محصولات ایران‌خودرو هستند، بازدیدهای استانی حضوری را در برنامه قرار داده‌ایم تا به صورت مستقیم و چهره به چهره نیز با هموطنان در ارتباط باشیم.

روابط عمومی شرکت ایساکو



مدیر عامل ایساکو در پنجمین بازدید خود به آذربایجان غربی سفر کرد

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه