// کد مطلب: ۱۲۸۱۴۰

با هدف تسهیل در خرید قطعات و خدمات برای رانندگان تاکسی صورت گرفت:

شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند
لینک کوتاه کپی شد

طلانیوز: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران با امضای تفاهم‌نامه همکاری، خرید قطعات و خدمات را برای رانندگان تاکسی، تسهیل کردند.

به گزارش طلانیوز: در آیین انعقاد این توافق‌نامه که با حضور سیدرضا مفیدی مدیر عامل ایساکو و مهدی اسماعیل‌بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد، طی اقدامی مشترک، رانندگان تاکسی شهر تهران می‌توانند با دریافت «ایساکوکارت»، قطعات اصلی و خدمات تعمیرگاهی را به صورت اعتباری خریداری کنند.

بنابراین گزارش، طی این تفاهم‌نامه بین شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی، ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران مشمول دریافت این خدمات خواهند بود و در جلسه امروز اطلاعات ۵ هزار تاکسی برای صدور «ایساکوکارت» در اختیار شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو قرار گرفته است.

مدیر توسعه فروش و صادرات ایساکو در این خصوص گفت: در این توافق‌نامه شرایطی فراهم شده که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می‌شود یک کارت اعتباری با مبلغی بین ۳ تا ۳۰ میلیون تومان دریافت کنند. دارنده این کارت اعتباری که «ایساکوکارت» نام دارد، می‌تواند از خرید قطعات و دریافت خدمات تعمیرگاهی در شبکه مجاز خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ۱۱۰۰ فروشگاه و ۷۳۰ نمایندگی مجاز در سراسر کشور بدون هیچ‌گونه محدودیتی بهره‌مند شود و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت کند.

مهدی برازجانی‌نژاد ادامه داد: کارت اعتباری یاد شده برای تاکسی‌ها با بازپرداخت ۶ ماهه و سه ماه تنفس در نظر گرفته شده و ارائه خدمات تعمیرگاهی و فروش قطعات به واسطه این کارت بدون بهره و کارمزد خواهد بود؛ این خدمات هیچ‌گونه تفاوتی از نظر قیمت با خرید نقدی برای دارندگان این کارت اعتباری ندارد.

وی افزود: رونمایی از این طرح در آبان ماه سال جاری با حضور مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی سراسر کشور و جمعی از مدیران و معاونین شرکت ایران‌خودرو و ایساکو برگزار شده بود.

گفتنی است در طی پنج سال اخیر نیز کارکنان برخی ادارات و نهادهای دولتی طرف قرارداد همچون شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پژوهشگاه قوه قضائیه، پلیس راهور، تعاونی مصرف فرودگاه‌های کشور، آبفای استان همدان، کشتیرانی والفجر و… و بسیاری از تعمیرکاران و یدکی‌فروشان خارج از شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از امکانات این کارت بهره‌مند شده‌اند.

روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)

شرکت ایساکو و سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم‌نامه همکاری منعقد کردند

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه