جام جهانی | توکن طرفداری در جام جهانی

قیمت توکن طرفداری تیم‌های ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ به بالاترین حد رسید!

قیمت توکن طرفداری تیم‌های ملی در جام جهانی 2022 به بالاترین حد رسید!
لینک کوتاه کپی شد

قیمت توکن طرفداری تیم‌های ملی در جام جهانی 2022 به بالاترین حد خود رسید. در صورتی که هر تیم در مسابقاتش برنده شود، این قیمت بار هم افزایش می‌یابد.

به گزارش طلانیوز؛ جام جهانی فرصتی برای پیشرفت تیم‌های ملی و بهره بالای کشور میزبان است. جام جهانی روز گذشته در ساعت 17:30 دقیقه، با مراسم افتتاحیه آغاز شد. در جام جهانی 2022 قطر، قیمت توکن‌های طرفداری تیم‌های حاضر به سرعت در حال افزایش است.

یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های بازار رمزارز‌، حرکت همراه با اتفاقات و اخبار روز جهان است. بزرگترین رقابت فوتبال جهان، از امروز در کشور قطر آغاز می‌شود. بازار رمزارز‌ نیز در تلاش است تا با رویداد جام جهانی همراه باشد.
توکن‌های هواداری جام جهانی
توکن‌های هواداری (فن‌توکن‌ها) دسته‌ای از ارز‌های دیجیتال هستند که اکثرا توسط طرفداران تیم‌های ورزشی خریداری می‌شوند. توکن‌های هواداری که در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر حضور دارند، احتمالا در بازه یک ماهه مسابقات، حجم معاملات قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهند. این توکن‌ها همانند دیگر ارز‌های دیجیتال در بسیاری از صرافی‌های رمزارز معامله‌ می‌شوند.
توکن هواداری تیم ملی اسپانیا
این توکن که با نماد SNFT در بازار رمزارز‌ها حضور دارد و پرطرفدار‌ترین توکن هواداری در میان دیگر تیم‌های ملی حاضر در مسابقات جام جهانی است. در طی روز‌های اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است. این توکن در زمان نگارش این گزارش با قیمت 0.43 دلار در بازار معامله می‌شود.
بالاترین سطح قیمتی که توکن هواداری تیم ملی اسپانیا ثبت کرده است در 7 مهر‌ ماه سال جاری، برابر با 0.80 دلار بوده است. برخی پیش‌بینی می‌کنند که در صورت موفقیت تیم ملی اسپانیا در بازی‌های آتی، قیمت این توکن می‌تواند تا 10 دلار نیز افزایش پیدا کند. در هفته گذشته نیز قیمت این توکن هواداری از ر‌وز دوشنبه (24 آبان) با قیمت 0.26 دلار به 0.52 دلار در روز جمعه (27 آبان) رسید. بر اساس شاخص RSI، توکن تیم اسپانیا پتانسیل صعود قیمتی در صورت موفقیت تیم ملی اسپانیا را دارد.

توکن هواداری تیم ملی برزیل
توکن هواداری تیم ملی برزیل در رتبه بعدی قرار دارد. این توکن با نماد BFT در بازار رمزارز‌ها حضور دارد. قیمت این توکن در طی 9 روز، حدود 130 درصد افزایش داشته است و در حال حاضر با قیمت حدودی 1 دلار در بازار معامله می‌شود. در روز شنبه هفته جاری نیز قیمت این توکن برای مدت کوتاهی به سطح قیمتی 1.16 دلار رسید.

برزیل که پر افتخار‌ترین تیم ملی جهان در رقابت‌های جام جهانی بوده است تا‌کنون در سال‌های 1958، 1962، 1970، 1994 و 2002 توانسته جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد. همین مسئله می‌تواند یکی از دلایل فاندامنتال صعود قیمتی این توکن هواداری باشد. اولین بازی تیم ملی برزیل که در گروه G مسابقات حضور دارد، در تاریخ 4 آذر با صربستان خواهد بود.

توکن طرفداری تیم ملی پرتغال
یکی دیگر از توکن‌های متعلق به تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌ جام جهانی قطر، توکن طرفداری تیم ملی پرتغال با نماد POR است. ارزش توکن POR در حال حاضر 5.71 دلار است. این توکن در جمعه هفته گذشته، رکورد قیمتی 7.02 دلار را به ثبت رساند. تیم ملی پرتغال در گروه H، با غنا در روز 3 آذر به رقابت خواهد پرداخت.

منبع: تجارت نیوز

قیمت توکن طرفداری تیم‌های ملی در جام جهانی 2022 به بالاترین حد رسید!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه