رپرتاژ اگهی

خرید تتر بهترین سرمایه گذاری با پول کم!

خرید تتر بهترین سرمایه گذاری با پول کم!
لینک کوتاه کپی شد

افراد به دلایل مختلفی همچون سرمایه گذاری ، حفظ سرمایه فعلی ، تجارت و داد ستد به بازار رمزارز ها روی آورده اند. ما در این مقاله سعی داریم روشی را برای افزایش سرمایه پول کم، به واسطه خرید تتر شرح دهیم

حتما تا بحال اسم تتر به گوشتان خورده . ارزهای دیجیتال امروزه طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده اند. افراد به دلایل مختلفی همچون سرمایه گذاری ، حفظ سرمایه فعلی ، تجارت و داد ستد در مقیاس محلی و جهانی به بازار رمزارز ها روی آورده اند . حتی دولت هم از این فرصت برای رفع تحریم ها و سودآوری استفاده می کند. ما در این مقاله سعی داریم روشی را برای افزایش سرمایه پول کم، به واسطه خرید تتر شرح دهیم . با ما همراه باشید .

خرید تتر با پول کم

تتر به زبان ساده

تتر نام یک پول دیجیتالی است که ارزش آن به دلار آمریکا بستگی دارد . اگر با ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید می دانید که این پول ها چاپی نیستند و به عبارتی به صورت الکترونیکی در کیف پول دیجیتالی افراد ذخیره می شوند . پشتوانه این پول ها برق و البته جامعه توسعه دهنده آن می باشد . از کشور یا نهاد خاصی کنترل نمی شوند و معمولا ارزش آنها به میزان عرضه و تقاضای بازار بستگی دارد .

ارز های دیجیتال به دو بخش تقسیم می شوند . 1- ارز هایی که قیمت آن ها متغییر است و 2- ارزهایی که قیمت آن ها ثابت است ( به اصطلاح ارز های فلت ) . ارز دیجیتال تتر از نوع دوم است . به این معنا که قیمت آن پیوسته معادل دلار می باشد . یعنی هر 1 تتر به اندازه 1 دلار آمریکا ارزشمند است . اما خرید تتر چه اهمیتی دارد وقتی می توان بجای آن دلار خرید ؟

خرید تتر بجای دلار

خرید تتر فواید زیادی دارد . ما در اینجا بخش سرمایه گذاری و سودآوری تتر را شرح می دهیم . به طور مثال یکی از فواید دیگر این ارز دیجیتال این است که شما می توانید با خرید تتر بدون نیاز به واسطه کالا های دیجیتالی خود را در سرتاسر جهان تهیه کنید و به طور کل هر فروشگاهی که ارزهای دیجیتال را قبول می کند خرید کنید .و تراکنش مالی داشته باشید .

اما بسیاری از افراد در ایران مخصوصا در سالهای اخیر برای حفظ و چند برابر کردن سرمایه خود بجای خرید دلار به خرید تتر روی آورده اند . روش کار هم به این صورت هست : زمانی که قیمت دلار رو به افزایش می باشد افراد با خرید تتر واحد پول و سرمایه خود را از تومان به تتر تبدیل می کنند . و پس از افزایش قیمت دلار ( که به معنای افزایش قیمت تتر هم هست ) آن را مجددا به تومان بر می گردانند . با اینکار در مدت زمان محدودی با توجه به میزان افزایش دلار و سرمایه ای که با آن خرید انجام شده سود می کنند . بدیهی است هرچقدر شما در بازار دلار قوی تر عمل کنید می توانید از خرید تتر سود ببرید .

روش های خرید تتر

برای خرید تتر در ایران ابتدا باید در یک صرافی آنلاین معتبر ایرانی حساب باز کنید و احراز هویت بشید . البته نگران نباشید خرید تتر بسیار راحت تر و بی دردسر از خرید دلار و مراجعه حضوری به صرافی می باشد . در اینجا شما به یک صرافی آنلاین احتیاج دارید که البته بایستی امن و دارای مجوز های مربوطه باشد . مثلا شما می توانید برای خرید تتر از سایت نوبیتکس اقدام کنید یا برای خرید و فروش تتر به صرافی آنلاین اکس نوین بروید : لینک صرافی خرید تتر

نکته مهم

معمولا کسی با خریدن ارزهای فلت مانند تتر ، سرمایه خود را از دست نمی دهد اما به طور کلی توصیه می شود در این حوزه آموزش بیشتر ببینید . شما می توانید همیشه با صرافی آنلاین خود که انتخاب کردید مشورت کنید و از کارشناسان آن ها کمک بگیرید . خرید تتر برای افرادی که می خواهند ریسک نکنند و سرمایه اندکی هم دارند مناسب است زیرا تنها با به طور مثال 500 هزار تومان می توانید کارتان را شروع کنید .

خرید تتر بهترین سرمایه گذاری با پول کم!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه