// کد مطلب: ۱۶۳۳۲۳

سنگ آهن مرکزی ایران/

جذب نخبگان توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در قالب امریه سربازی

جذب نخبگان توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در قالب امریه سربازی
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران در راستای تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه تهران از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی در قالب جذب امریه بهره می گیرد.

به گزارش طلانیوز از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، در تابستان امسال، تفاهمنامه ای برای تعامل سازنده بین صنعت و دانشگاه بین شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و دانشگاه تهران به امضا رسید که در قالب این تفاهمنامه شرایط پذیرش و جذب نخبگان علمی برای گذراندن دوران سربازی تسهیل می شود.

اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران با اخذ مجوز به کارگیری تعداد محدودی نیروی امریه،به جذب و به کارگیری نیروهای متخصص و نخبه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (غیر پزشکی) جهت اعزام در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ اقدام کرده است که یکی از نقاط جذب نخبه شهرستان بافق و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران است.

جذب نیرو تنها از بین فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبائی در رشته‌های مورد نیاز صورت می‌پذیرد و شهرستان بافق یک نفر مهندسی معدن اکتشاف و استخراج، یک نفر مهندسی برق الکترونیک _ قدرت ، یک نفر مهندسی مکانیک طراحی کاربردی و ساخت و تولید ، دو نفر مهندسی صنایع و یک نفر مهندسی کامپیوتر در قالب جذب امریه پذیرش خواهد کرد.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه