پتروشیمی کرمانشاه

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر
لینک کوتاه کپی شد

مهندس سید جعفر هاشمی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم اردیبهشت ماه، روز تجلیل از خدمات بزرگمردان و شیرزنان شریفی است که با نیروی اندیشه و خلاقیت خود و نیز به مدد بازوان توانمند و روحیه سختکوشی و مجاهدت مثال‌زدنی، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

کارگران به عنوان نقش آفرینان اصلی در تولید و توسعه، نقش بسزایی در تولید ناخالص ملی داشته و بی‌شک بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در مسیر اقتصادی و رشد کشور مدیون روحیه کار و تلاش خستگی ناپذیر این عزیزان است.

امید است در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مزین به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” شده است، در چارچوب مأموریت و وظایف خویش در بهبود گردش چرخ‌های تولید کشور مشارکت و شرایط را تا حد امکان برای جهش تولید و ادامه تلاش صادقانه جهادگران عرصه تولید داخلی فراهم سازیم.

اینجانب با تبریک روز جهانی کار و کارگر و ضمن تقدیر از زحمات همه تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور و جامعه عزیز و عظیم کارگران؛ تلاش‌های شبانه‌روزی همه کارگران به ویژه کارگران نستوه شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه را ارج نهاده و سلامتی، سعادت و بهروزی همه عزیزان را از خداوند متعال، مسئلت می نمایم.

سیدجعفر هاشمی

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه