منطقه آزاد کیش

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش

انتصاب جدید در سازمان منطقه آزاد کیش
لینک کوتاه کپی شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جعفر شعبانی مقدم از مدیران با تجربه این سازمان، به عنوان سرپرست مدیریت پشتیبانی منصوب شد.

در حکم رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به جعفر شعبانی مقدم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است، لذا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت توسعه مدیریت و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان" سرپرست مدیریت پشتیبانی" منصوب می شوید.

در پایان حدیث شریف سید و سالار شهیدان ابا عبدالله ( ع) را یادآور می شوم که فرمودند:" بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از از این نعمت ها خسته نشوید." لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

بر اساس این گزارش جعفر شعبانی مقدم پیش از این در سازمان منطقه آزاد کیش عهده دار مسولیت هایی از جمله مشاور مدیرعامل و مسئول پیگیری ویژه و رئیس دفتر این سازمان در تهران بوده و در موسسه علوم و فنون کیش دارای سوابق مدیریتی از جمله مدیر برنامه ریزی و توسعه و مدیر مالی،اداری و پشتیبانی است.

پیش از این حمزه زائری سمت مدیر پشتیبانی سازمان منطقه آزاد کیش را بر عهده داشت.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه