// کد مطلب: ۱۸۵۳۱۱

به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی صورت گرفت؛

تجلیل از تلاشگران حوزه سلامت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

تجلیل از تلاشگران حوزه سلامت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
لینک کوتاه کپی شد

به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی، مدیر HSE و مدیر خدمات رفاهی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با حضور در آزمایشگاه بهداری و اهدای شاخه‌های گل، از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند کارکنان این واحد قدردانی کردند.

به گزارش طلانیوز از روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ،حامد فتاحی، مدیر HSE شرکت با ابراز رضایت از عملکرد آزمایشگاه، نقش مؤثر و حیاتی این بخش را در حفظ سلامت کارکنان یادآور شد و تاکید کرد که در سال جدید، ارائه خدمات باید با دقت، برنامه‌ریزی و رعایت استانداردهای بالاتر همراه باشد.

در این مراسم رئیس بهداری شرکت نیز حضور یافت و ضمن گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی، از کارکنان به عنوان پیشگامان حوزه سلامت یاد کرد و این روز را فرصتی برای قدردانی از متخصصانی دانست که در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی و تشخیصی قرار دارند.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه