فولاد اکسین خوزستان

فولاد اکسین خوزستان سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کرد

فولاد اکسین خوزستان سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کرد
لینک کوتاه کپی شد

وی با اشاره به دیدار کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان با مقام معظم رهبری افزود: اکسینی ها نشان داده‌اند که از روحیه جهادی بالایی برخوردار هستند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با سیاست‌های حاکمیت شرکتی هلدینگ صباانرژی توانست سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کند، همچنین در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران به سه قرارداد مهم دست یافت.

به گزارش خبرنگار ما از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) مدیرعامل هدلینگ صباانرژی در مراسم انعقاد ۳ تفاهم‌نامه شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور یافت و خطاب به اصحاب رسانه انعقاد قراردادهای جدید فولاد اکسین خوزستان در این نمایشگاه را حائز اهمیت خواند.

دکتر علیرضا زمان‌پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی در این مراسم بیان داشت: شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از توانمندترین شرکت‌های تابعه هلدینگ صباانرژی است که در سال گذشته علاوه بر اینکه صادرکننده برتر شناخته شد توانست سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کند.

[زمان‌پور: فولاد اکسین خوزستان سود دو برابری نسبت به سال قبل محقق کرد]

وی افزود: امیدواریم فولاد اکسین خوزستان بتواند همین مسیر فعلی را ادامه دهد و بتواند در سال جاری با توجه به قراردادهایی که در حال انعقاد است، شرایط شرکت را نسبت به سال قبل بهتر کند و سود آوری بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ صباانرژی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان در تحقق شعارهای سال پیشگام بوده است، گفت: برنامه ریزی انجام شده برای فولاد اکسین خوزستان در جهت اجرای پروژه های این شرکت در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم است.

زمان‌پور با اشاره به اینکه حدود ۱۳ همت تفاهم نامه در نمایشگاه بین المللی نفت در تهران به امضا رساندیم، عنوان کرد: قرارداد تولید حدود ۲۴۸ هزار تن ورق به زودی منعقد خواهد شد و سودی حدود ۳ همت برای این میزان تولید پیش بینی شده است.

وی با اشاره به دیدار کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان با مقام معظم رهبری افزود: اکسینی ها نشان داده‌اند که از روحیه جهادی بالایی برخوردار هستند و ثبت رکوردهای تولیدی و سود در شرکت نیز با همت این کارگران است.

زمان‌پور در پایان گفت: امسال به یمن برگزاری دیدار با حضرت آقا، روحیه و انرژی مضاعفی در اکسین دمیده شده و انتظار داریم همانطور که از ابتدای سال با ثبت رکوردهای تولیدی شروع شده، تا پایان سال مسیر به همین شکل ادامه پیدا کند.

بنابر این گزارش، ظهر روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه و در روز پایانی برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، شرکت فولاد اکسین خوزستان سه قرارداد بزرگ تولید و تامین ورق های API و آلیاژی را به امضاء رساند.

در اولین قراداد که میان فولاد اکسین خوزستان و شرکت جندی‌شاپور به امضا رسید، مقرر شد ۷۸ هزار تُن ورق‌های مورد نیاز پروژه خط لوله ۴۲ اینچ غرب کارون گستره دو از سوی فولاد اکسین تولید و تامین شود.

تولید و تامین ۷۵ هزار تُن ورق‌های خاص با استاندارد جهانی API با شرکت ایران‌ ارتباط به منظور استفاده در پروژه خط لوله ۴۲ اینچ غرب کارون گستره یک، دومین قراردادی بود که به امضای مدیران عامل شرکت شرکت ایران ارتباط و فولاد اکسین رسید.

همچنین سومین تفاهم‌نامه که به منظور تامین ورق‌های آلیاژی پروژه‌های مختلف کشور بود، میان شرکت تجارت بین‌الملل مان‌اسپادانا و فولاد اکسین خوزستان به تناژ حدود ۲۰۰ هزار تُن امضا شد.

امضای این سه قرارداد بزرگ که بالغ ۳۵۰ هزار تن از محصولات مختلف فولادی را شامل می شود، نشان از حضور پر قدرت و نقش تاثیرگذار فولاد اکسین در بازار به عنوان تنها تولید کننده ورق های عریض با استاندارد API است.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه