ومعادن

«ومعادن» با ۵۰% ان ای وی معامله می شود!

«ومعادن» با ۵۰% ان ای وی معامله می شود!
لینک کوتاه کپی شد

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تخصصی ترین هلدینگ معدنی فلزی بازار بورس بوده که با سرمایه اسمی ۳۰ همتی ، در بازار سرمایه تقریبا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. در دوره ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه نخست در شاخص بازدهی فروش شده است. در دوره ۱۴۰۱ ، سود خالص ومعادن […]

شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تخصصی ترین هلدینگ معدنی فلزی بازار بورس بوده که با سرمایه اسمی ۳۰ همتی ، در بازار سرمایه تقریبا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان ارزش گذاری شده است. در دوره ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه نخست در شاخص بازدهی فروش شده است. در دوره ۱۴۰۱ ، سود خالص ومعادن بیش از ۳۰۰ میلیون دلار بوده و کادر مدیریتی تا افق ۱۴۰۶ ، رقمی بالغ بر ۱ میلیارد دلار را تارگت سود قرار داده است.

✅ در انتهای فروردین ۱۴۰۳ بهای تمام شده سرمایه گذاری های شرکت به بیش از ۳۰.۲ هزار میلیارد تومان رسیده ؛ تخصیص این منابع به صورت ۶۰% ( ۱۸.۲ همت ) در شرکت های بورسی و ۴۰% ( ۱۲ همت ) در واحد های غیربورسی بوده است. تمرکز خاصی بر صنعت استخراج کانه های فلزی داشته و از مجموع منابع سرمایه گذاری شده ، ۱۹.۸ هزار میلیارد تومان معادل ۶۶% از کل منابع ، در صنعت سرمایه گذاری شده است.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه