مدیرعامل شستا در بازدید از دفتر مرکزی شرکت لاستیک بارز:

افزایش سهم فروش اینترنتی، سیاست اصلی ما در کاهش تورم قیمت لاستیک قرار می‌گیرد

افزایش سهم فروش اینترنتی، سیاست اصلی ما در کاهش تورم قیمت لاستیک قرار می‌گیرد
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به صورت سرزده از دفتر مرکزی شرکت لاستیک بارز بازدید و در جریان آخرین فعالیت های این شرکت قرارگرفت.

 ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به همراه تعدادی از معاونین خود از دفتر مرکزی شرکت لاستیک بارز در تهران بازدید کرد .

مدیرعامل شستا در این بازدید با اشاره به شعار سال گفت: یکی از مهم ترین برنامه های ما باید تحقق شعار سال در مهار تورم و رشد تولید باشد. ما مستقیما از دل مردم هستیم و مستقیما با سفره زندگی مردم ارتباط داریم . لذا باید به عنوان مدعی از سمت مردم تلاش خود را برای کاهش التهابات بازار و مهار تورم به کار بندیم .

وی افزود : ناظر به شعار سال باید در حوزه لاستیک نیز کاهش تورم صورت پذیرد . باید شفافیت کامل در این حوزه وجود داشته باشد. افزایش تولید، ایجاد سرمایه‌گذاری ها و تمام فعالیت های ما باید به کاهش تورم در محصولات منجر شود.

بازیان با اشاره به وجود التهاب در بازار لاستیک اظهار داشت: باید به کاهش التهاب بازار کمک کنید . تحول در فرایند ها و ساختار و افزایش حجم فروش اینترنتی باید در دستور کار قرارگیرد . اینکه مردم مطمئن باشند لاستیک مورد نیاز را می‌توانند به راحتی با قیمت مناسب، اختیار کنند موجب کاهش التهاب می شود . این تحول را باید باور داشته و به سوی آن پیش بروید.

وی با اشاره به لزوم اصلاح ساختار اداری در مجموعه ها افزود: استفاده درست و بهینه از منابع انسانی باید سرلوحه مدیران باشد . می شود با نگاه صحیح و مدبرانه به مسیر انجام فعالیت ها، بهره وری ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: مهم است دفاتر شرکت ها جمع آوری و به محل کارخانه ها منتقل شود. اصلاح ساختار و چابک سازی قطعا به نفع مجموعه خواهد بود .

مدیرعامل شستا با اشاره به اهمیت توجه به تحول در فرایند ها گفت: راهبردی که ما دنبال می کنیم و از مجموعه می خواهیم، شامل افزایش تولید، کاهش تورم است. باید با نگاه تنظیم بازار گزاره ها را تحلیل و ابعاد آن را مشخص کنید و  براساس راهبردهای تعیین شده حرکت کنید.

جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز در این دیدار با اشاره به افزایش سهم فروش مستقیم و فروش اینترنتی بارز گفت: ۱۱ درصد فروش تایرهای بارز به صورت اینترنتی صورت می پذیرد . با ایجاد بستر لازم در تلاش هستیم این میزان را افزایش دهیم.

وی افزود: امروز بخشی از جامعه نگاه سرمایه ای به تایر دارند. بنابر آمار، امروز نیاز کشور مصرف ۲۰ میلیون تایر است اما ۳۰ میلیون تایر وارد بازار می شود . آزاد نبودن قیمت ها یکی از دلایل التهاب بازار تایر در کشور است . بخشی خصوصی این التهاب را دوست دارد. می توانیم با یک برنامه راهبردی اقدامات خوبی در جهت کاهش التهاب و کاهش تورم داشته باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی بارز با ارائه گزارشات مالی با اشاره به افزایش سود در گروه صنعتی بارز گفت: با تغییر در مواد اولیه، رشد تولید و بهبود کیفیت ها توانستیم بخش قابل توجهی سود شناسایی کنیم . همچنین سامان دهی خرید مواد اولیه و بهبود پروسه ها در تولید از دلایل دیگر سودآوری در بارز است.

وی با اشاره به توجه به ایده های دانش بنیان در بارز تشریح کرد: یکی از پروژه های دانش بنیان که در مجموعه دنبال میکنیم استفاده از پرتودهی هسته ای و تولید تایرهای باکیفیت است که اجرایی شدن آن قطعا سودآوری قابل توجه برای مجموعه خواهد داشت.

میرزایی افزود: بهبود و افزایش فروش اینترنتی ، ساماندهی دفاتر ، ارائه محصولات با کیفیت، افزایش بهره‌وری و افزایش شفافیت در دستورکار گروه صنعتی بارز قراردارد.

وی همچنین با اشاره به ارائه لاستیک به صورت ویژه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در همکاری با سازمان تامین اجتماعی برنامه تحویل تایرهای سواری به بازنشستگان این سازمان در حال انجام است.

بازدید از دفتر مرکزی گروه صنعتی بارز با دیدار و گفت و گوی مستقیم مدیرعامل شستا با کارمندان این مجموعه همراه بود.

شایسته ذکر است گروه صنعتی بارز از زیرمجموعه های هلدینگ نفت،گاز و پتروشیمی تامین، تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) میباشد . شستارسانه

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه