نفت ستاره خلیج فارس

برگزاری جشن هفته وحدت در پالایشگاه ستاره خلیج فارس

برگزاری جشن هفته وحدت در پالایشگاه ستاره خلیج فارس
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با هفته وحدت و در آستانه ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن گرامیداشت این هفته در پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به ابعاد اخلاقی و شخصیتی پیامبر اعظم (ص) و لزوم بهره از این اسوه اخلاقی به تبریک هفته وحدت پرداخت و بر ضرورت حفظ وحدت در بین کارکنان برای اهداف والای تولید مستمر و پایدار فرآورده های سبد سوختی کشور در راستای خدمت به هموطنان ارجمند تاکید کرد.

علیرضا جعفرپور در ادامه سخنان خود روز گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت و از تلاش های تلاشگران این عرصه خطیر تقدیر و تشکر کرد.

در این آیین جعفرپور به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج فارس با دقت و تلاش های بسیار اشاره کرد و این امر را در راستای تشویق، برابری و ایجاد ارزش در راستای اجرای امور برای پرسنل دانست.

این مراسم که به همراه اجرای برنامه های فرهنگی، هنری، تواشیح و طنز بود، با اهدای لوح و جوایز به نفرات برتر ایمنی، آتش نشان و دانشکاران نظام انگیزشی مدیریت دانش شرکت نفت ستاره خلیج فارس به ایستگاه پایانی رسید. روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه