// کد مطلب: ۱۶۴۳۱۹

رپورتاژ آگهی/

سیگنال طلا در فارکس

سیگنال طلا در فارکس
لینک کوتاه کپی شد

کسب سود مستمر از ترید ، نیازمند عبوراز مسیر پر پیچ و خمی است که بیشتر از ۹۰ درصد افراد از آن عاجزند. در ایران به دلیل کم‌ارزش شدن ریال در مقابل دلار ، رکود اقتصادی و ... روز به روز به تعداد علاقمندان به شغل معامله گری اضافه می شود

اما متاسفانه افراد مبتدی با تحریک تریدرنماهای اینستاگرامی ، با رویای یک شبه پولدار شدن ، نه تنها از بازار بزرگ فارکس سود کسب نمیکنند بلکه کل سرمایه اولیه خود را از دست میدهند.

 

برای برخورداری از آزادی مالی ، معامله گری انتخاب درستی است اما اگر سال ها در مسیر صحیح استمرار داشته باشید ...

 

ترید در کنار سود دلاری جذاب ، ضررهای دلاری هم دارد که اگر به آن توجه نکنید ، شارژ کردن مجدد حساب با دلار ۵۸۰۰۰ تومانی واقعا دردناک است.

تنها راه درآمد دلاری ترید کردن نیست ، استفاده از تجربه و تخصص معامله گران سودده، مسیری است که میتوانید یک شبه از آن به درآمد دلاری برسید ( با پایبندی به قوانین مدیریت ریسک و سرمایه)

شاید تا امروز کانال های سیگنال دهی فارکس زیادی را دیده باشید اما متاسفانه اکثر این کانال ها در عمل سودده نیستند ، هدف این کانال ها فقط فروش اشتراک ( حق عضویت ) است.

با سیگنال رایگان طلا آکادمی پیپ راز ، نه تنها هزینه ای پرداخت نمیکنید ، بدون نشستن طولانی پشت چارت به درآمد دلاری می رسید.

سیگنال های رایگان طلا، نفت برنت، یورو دلار، داوجونز هر یکشنبه (روز تعطیلی بازار فارکس) به صورت بای لیمیت – سل لیمیت منتشر می شود.

تمام سیگنال ها حد سود و حد ضرر مشخصی دارد ومهم تر از آن میتوانید آرشیو سیگنال های هفته های گذشته را بررسی کنید تا با اطمینان بیشتر از سیگنال های کاملا رایگان استفاده کنید.

 

 

 

میزان سرمایه تریدر بسیار بسیار اهمیت دارد ، هر چقدر سرمایه معامله گر بزرگ تر باشد ، تریدر با ریسک کمتر به سوددهی بیشتری می رسد ، و هر چه سرمایه کوچک تر باشد پایبندی به قوانین مدیریت ریسک و سرمایه سخت تر می شود.

تصور کنید ۲ معامله گر از سیگنال های رایگان آکادمی پیپ راز pipraz استفاده میکنند ...

تریدر اول ۱۰ هزار دلار سرمایه شخصی دارد

و

تریدر دوم فقط ۵۰۰ دلار

اگر ریسک معاملات هر دو معامله گر یکسان باشد ( ۱ درصد بالانس)

میانگین سوددهی سیگنال های رایگان آکادمی پیپ راز ۱۰ درصد است ( با مدیریت ریسک حرفه ای)

تریدر اول با ۱۰ هزار دلار سرمایه ۱۰۰۰ دلار سود اما تریدر دوم فقط ۵۰ دلار !!!

هر دو از سیگنال های مشترک استفاده کردند با مدیریت ریسک یکسان

 

 

35

راهکار چیست؟

 

قطعا با افزایش ریسک ، حساب های کوچک از بین میرود.  بهترین کار استفاده از خدمات پراپ فرم ها است ( شرکت های تامین سرمایه ترید) با کمک پراپ فرم میتوانید روی سرمایه بزرگ چند ده هزار دلاری ترید کنید و ۸۰ درصد سود به دست آمده را برداشت کنید.

آموزش کامل استفاده از خدمات پراپ فرم: پراپ فرم FORFX  کلیک کنید.

فرمول موفقیت: سیگنال رایگان + استفاده از خدمات پراپ تریدینگ( تامین سرمایه ترید) = آزادی مالی

 

با تشکر

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه