// کد مطلب: ۱۵۷۳۰۳

کرمان موتور | شرایط فروش کرمان موتور | شرایط فروش خودرو

شرایط فروش کرمان موتور – شهریور ۱۴۰۲

شرایط فروش کرمان موتور – شهریور ۱۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد

شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی را برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی اعلام کرده است.

به گزارش طلانیوز:شرایط فروش کرمان موتور – نیمه دوم شهریور ۱۴۰۲ به شرح زیر میباشد:

شرکت کرمان موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی ۴ محصول خود را ویژه شهریور ۱۴۰۲ و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری اعلام کرده است. متقاضیان می توانند از روز یکشنبه ۲۶ شهریور تا روز پنجشنبه ۳۰ شهریور با مراجعه به سایت کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

 

شرایط فروش کرمان موتور

شرایط فروش کرمان موتور

شرایط فروش کرمان موتور

شرایط فروش کرمان موتور

 

آرشیو شرایط فروش محصولات کرمان موتور

شرایط فروش کرمان موتور – اقساطی – شهریور ۱۴۰۲

در این شرایط فروش جک S5، جک J4 و KMC J7 عرضه می شوند. مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی می توانند KMC J7 و جک J4 را با موعد تحویل ۹۰ روزه کاری به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنند. همچنین این امکان فراهم است تا KMC J7 و جک S5 به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شوند. سود مشارکت در طرح های پیش فروش ۲۳ درصد و سود انصراف ۲۰ درصد به صورت سالیانه تعیین شده است. موعد تحویل خودروهای طرح پیش فروش از سوی کرمان موتور بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.

برای ثبت نام جک S5 در قالب طرح پیش فروش به ودیعه ۵۰۰ میلیون تومانی نیاز است و این ودیعه برای KMC J7 مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود. در طرح فروش ۹۰ روزه J7 و J4 قیمت خودروها برای مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی بر اساس مصوبه شورای رقابت خواهد بود.

متقاضیان این طرح فروش می توانند از ششم تا دهم شهریور ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط فروش کرمان موتور

 

شرایط فروش کرمان موتور – اقساطی – مرداد ۱۴۰۲

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی پنج محصول خودرو اعلام کرد. گفتنی است این شرایط فروش برای عموم مردم آزاد بوده و مختص سامانه یکپارچه خودرو نمی باشد.

متقاضیان می توانند از روز پنجشنبه ۲۶ مرداد تا ۳۰ مرداد و یا تکمیل ظرفیت محصولات با مراجعه به سایت کرمان موتور یا نمایندگی های کرمان موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اقساط به صورت هر ۳ ماه یک چک محاسبه می شود و تاریخ اولین چک ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ می باشد. همچنین سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

گفتنی است برای این بخشنامه فروش سود تاخیر ۳درصد ماهیانه در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش کرمان موتور

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه