// کد مطلب: ۱۵۶۹۸۰

نمایشگاه خودرو مشهد | پژو ۲۰۷ | پژو ۲۰۷ در نمایشگاه خودرو مشهد

پژو ۲۰۷ با موتور جدید در نمایشگاه خودرو مشهد

پژو ۲۰۷ با موتور جدید در نمایشگاه خودرو مشهد
لینک کوتاه کپی شد

در این محتوا به سراغ معرفی پژو ۲۰۷ با موتور و امکانات جدید آمده ایم. خودرویی که برای نخستین بار در مشهد به نمایش درآمد.

به گزارش طلانیوز: نمایشگاه خودرو مشهد امروز آخرین روز برگزاری را سپری می کند و در این رویداد خودرویی، اکثر خودروسازان دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و محصولات تولیدی، مونتاژی و بعضاً وارداتی خود را به نمایش درآورده اند. در این بین، گروه صنعتی ایران خودرو در سالنی بزرگ با سبد کامل محصولات خود حضور داشت، که از جمله آن ها می توان به پژو ۲۰۷ با موتور و تجهیزات جدید اشاره کرد. در ادامه به معرفی این خودرو خواهیم پرداخت.

 

تغییرات جدید پژو ۲۰۷

چندی پیش بود که تصاویر و سپس ویدیویی از پژو ۲۰۷ بدون دریچه هوای روی کاپوت منتشر شد و ایران خودرویی ها این خودرو را با رنگی جذاب به همراه خود به مشهد آوردند. ایران‌خودرو اعلام کرده است، حذف هواکش از روی درِ موتور محصول پژو ۲۰۷ براساس الزامات استاندارد ۸۵گانه، به منظور اجرای استاندارد حفاظت از عابر پیاده و حذف اجسام سخت و برآمده روی در موتور انجام شده است. براساس این گزارش، در محصولات خانواده ۲۰۷، با اعمال استاندارد حفاظت از عابر پیاده، محل عبور هوا مانند محصول رانا به صورت شبکه ای بر روی حصیری زیر شیشه جلو در نظر گرفته شده است. این گزارش می‌افزاید، هواکش روی درِ موتور یکی از مشخصات ویژه ۲۰۷ محسوب می شود که مورد علاقه مشتریان جوان این خودروست، اما براساس استاندارد حفاظت از عابر پیاده، حذف زائده های روی سطح درِ موتور الزامی است، زیرا فرض بر این است که در برخورد سپر جلو با پای عابر پیاده، عابر باید روی سطح در موتور پرتاب شود و هر گونه زائده و برجستگی روی در موتور باعث‌ صدمه به ناحیه سر می‌شود و به همین دلیل، دریچه روی درِ موتور ۲۰۷ حذف شده است. لازم به ذکر است که ورودی هوای کابین در در ناحیه بین شیشه جلو و کاپوت (مانند رانا پلاس) تعبیه شده است.

اما تغییرات ۲۰۷ به همین جا ختم نمی شود. ایران خودرویی ها پژو ۲۰۷ جدید را به سنسور پایش فشار باد تایرها یا همان TPMS، سیستم کنترل پایداری و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی نیز تجهیز کرده اند. دکمه مربوط به سیستم کنترل پایداری خودرو سمت چپ فرمان روی داشبورد نصب شده است.

 

مشخصات فنی ۲۰۷ جدید

پژو ۲۰۷i جدید که با سقف پانوراما و رنگ جذاب خود به مشهد آمده بود، در بخش فنی به پیشرانه TU5 پلاس ایران خودرو تجهیز شده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۱۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر است و قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو انتقال می یابد. در نسخه های دنده ای نیز پژو ۲۰۷ به جعبه دنده ۶ سرعته دستی مجهز خواهد شد.

 

امکانات ایمنی و رفاهی استاندارد

پژو ۲۰۷ جدید در بحث امکانات ایمنی و رفاهی استانداردی که از قبل نیز داشت، به مواردی نظیر ۲ عدد کیسه هوای ایمنی، مانیتور، کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، دی لایت و… مجهز است. مواردی نظیر کنترل پایداری و کنترل فشار باد تایر ها نیز همان طور که گفته شد به تازگی به این خودرو افزوده شده است.

گفتنی است طبق استانداردهای جدید به زودی سنسور نور و باران نیز به ۲۰۷ افزوده خواهد شد و همچنین احتمالاً آپشن دنده های پشت فرمان نیز برای این خودرو در نظر گرفته می شود.

 

پژو ۲۰۷ جدید چه امکانات افزوده ای دارد؟

سیستم کنترل پایداری و سنسور فشار باد تایرها به این خودرو افزوده است.

 

پژو ۲۰۷ جدید چه مشخصات فنی دارد؟

پژو ۲۰۷i جدید که با سقف پانوراما و رنگ جذاب خود به مشهد آمده بود، در بخش فنی به پیشرانه TU5 پلاس ایران خودرو تجهیز شده است. این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۱۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر بوده و قدرت تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۶ سرعته AT به چرخ های جلو انتقال می یابد.

 

پژو ۲۰۷ آی جدید چه تغییر ظاهری داشته است؟

دریچه هوای روی کاپوت در این خودرو به دلیل رعایت استانداردهای جدید حذف شده است.

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه