// کد مطلب: ۱۵۶۲۳۹

قیمت خودرو | قیمت روز خودرو

این خودرو گران ترین ۴۰ میلیون ارزان تر شد

این خودرو گران ترین 40 میلیون ارزان تر شد
لینک کوتاه کپی شد

در بازار آزاد امروز خودرو، قیمت گران ترین محصول یا بهترین کراس اوور کرمان موتور ۴۰ میلیون افت کرد.

به گزارش طلانیوز: بازار امروز خودرو با شیب بسیار کندی رو به پایین بود که در میان آن ها، برخی خودروها هم بودند که گران تر شدند، اما در کل، بازار نزولی بود. برای مثال، در بین خودروهای کاهشی، کی ام سی K7 که پرچم دار محصولات کرمان موتور است حدود ۴۰ میلیون ارزان تر شد و در کنارش هایما ۸S هم حدود ۴۰ میلیون افت کرد. در بین محصولات ایرانی هم به جز تعداد کمی که به اندازه ناچیزی گران تر شدند، گران تر شدند، مابقی اما در حد بسیار کمی کاهش قیمت را تجربه کردند. علت چنین رکودی را هم می توان عدم استقبال مردم نسبت به خرید از بازار آزاد دانست، چراکه در این مدت نه خریدار حاضر به خرید است و نه فروشنده می خواهد خودروی خود را بفروشد. از این رو، میزان معاملات بسیار کم می شود و خودروهای بازار هم با شیب کم افت می کنند.

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر ایران خودرو

امروز در بازار ایران خودروهای رانا پانوراما و ۲۰۷ مولتی کالر به ترتیب ۴ و ۶ میلیون گران تر شدند و از طرفی دیگر، دنا پلاس اتوماتیک حدود ۵ میلیون ریزش داشت.

 

قیمت خودرو

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر سایپا

تغییر قیمت محصولات سایپا هم مثل همیشه بسیار کم بود و اصلاً به چشم نمی آمد.

 

قیمت خودرو

 

تغییرات قیمت خودروهای صفر چینی

قیمت خودروهای چینی هم رو به پایین بود و همان طور که گفته شد، افت هایما ۸S و کی ام سی K7 از همه بیش تر بود. البته در میان کاهشی ها از قیمت جک J4 هم حدود ۱۰ میلیون کاسته شد که نرخ افتش بیش تر از بقیه بود.

 

قیمت خودرو

 

/منبع: اسب بخار

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه