// کد مطلب: ۱۶۵۰۳۹

بیمه آسیا

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان بیمه آسیا برگزار شد
لینک کوتاه کپی شد

آیین تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۲ بیمه آسیا با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران، کارکنان و بازنشستگان برگزار شد.

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل در سخنانی ضمن قدردانی از خدمت صادقانه بازنشستگان، بر لزوم تکریم و حرمت این عزیزان و تقویت پیوند میان آنها و خانواده بزرگ بیمه آسیا تاکید کرد.

مدیر عامل بیمه آسیا افزود: در این زمینه سعی کرده ایم با افزایش بودجه رفاهی بازنشستگان و همچنین ایجاد بسترهایی برای استفاده از تجربیات آنان در قالب شرکت های ارزیاب، در مسیر حمایت از بازنشستگان گام برداریم.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در ادامه، گزارشی از عملکرد موفقیت آمیز این شرکت در سال ۱۴۰۲ را ارایه نمود و تولید نزدیک به ۳۰ همت پرتفوی در سال گذشته را ناشی از تلاش ارزشمند کارکنان و شبکه فروش توانمند بیمه آسیا توصیف کرد.

بنابر این گزارش، سید مهدی صادقی، عضو هیات مدیره و معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و فرامرز خجیر، عضو هیات مدیره و معاون فنی بیمه های اشخاص و مسئولیت در سخنانی از خدمات بازنشستگان در تحقق اهداف شرکت تقدیر و تشکر کردند و مشارکت و همدلی در مسیر تداوم موفقیت ها را ضروری دانستند.

در ادامه این برنامه، به هشتاد نفر از بازنشستگان تهران با اهدای تندیس و لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه