// کد مطلب: ۱۶۴۴۳۶

بیمه کوثر

تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت عید نوروز

لینک کوتاه کپی شد

دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر فرارسیدن سال جدید را که همزمان با بهار دلها سرشار از عطر خوش معنویت و عبودیت شده است را تبریک گفت و از عملکرد درخشان همکاران و شبکه فروش شرکت قدردانی کرد.

با نام و یاد آفریدگار جهان؛ در پایان یک سال تلاش، همدلی و همکاری همه ذینفعان عزیز بیمه کوثر که بار دگر حاصل آن عملکرد درخشان شرکت بوده است و در آغاز سال نو و تقارن ایام عید نوروز با بهار دل ها که چلچله‌ها بر شاخسار درختان ندای مستانه ربنا سر می‌دهند؛ پروردگار را شاکریم که فرصت و توفیق خدمت به مردم عزیزمان را در این برهه از زمان نصیبمان کرده و مفتخریم که تمام سعی و تلاشمان در جهت انجام امور، آنگونه بوده است که موجب رضای او و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) باشد.

خرسندم صمیمانه ترین تبریکات و تحیات خود را به همه همکاران و نمایندگان عزیز تقدیم نموده که با تلاش جهادی و مسئولانه و کار تیمی همه جانبه در مجموعه بیمه کوثر نقش آفرینی می نمایند. ان‌شاءالله در سال جدید با تاکید بر شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” شاهد تداوم کوشش و همت مضاعف و صرف توان و انرژی بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف بیمه کوثر، خصوصاً افزایش رضایتمندی و سودآوری باشیم و در راه توسعه و پیشرفت روز افزون صنعت بیمه گام برداریم.

از ایزدمنان سالی سرشار از سلامتی، عافیت، عاقبت به خیری و خیرکثیر برای همه مردم عزیز ایران بالاخص فعالان صنعت، بیمه‌گذاران، سهامداران، همکاران و شبکه فروش و خانواده محترم ایشان آرزو دارم.

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه