// کد مطلب: ۱۶۴۳۸۳

بیمه حکمت صبا

در پیام تبریک نوروزی دکتر حجت بهاری‌فر تاکید شد؛انتظار شگفتی‌های بیمه حکمت صبا در سال جدید

در پیام تبریک نوروزی دکتر حجت بهاری‌فر تاکید شد؛انتظار شگفتی‌های بیمه حکمت صبا در سال جدید
لینک کوتاه کپی شد

حجت بهاری‌فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در پیام تبریک نوروزی خود تاکید کرد: با مجموع برنامه ریزی‌ها و اقداماتی که برای سال ۱۴۰۳در این شرکت طراحی شده، باید منتظر وقوع شگفتی‌های زیادی از جهت عملکردی در این شرکت بیمه‌ای باشیم.

در متن پیام تبریک نوروزی مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا آمده است:

نسیم بهار که از روز‌های آخر اسفند وزیدن می‌گیرد، شور و شعفی وصف ناشدنی در طبیعت و انسان پدید می‌آورد و روح را جلا می‌بخشد. بهار و فروردین با خود سرسبزی، لطافت و زیبایی می‌آورد و شکفتن غنچه‌ها و سر دادن آواز گوش‌نواز پرنده‌ها و …همه نشان از امید و شکوفایی مجدد دارد.

همچنانکه در دعای تحویل سال می‌خوانیم:یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.«ای تغییر دهنده دلها و دیده‌ ها، ای مدبر شب و روز، ای گرداننده سال و حالت‌ها، بگردان حال ما را به نیکوترین حال.»

شرکت بیمه حکمت صبا در روزهای آخر اسفند امسال هفتمین سال تاسیس خود را جشن گرفت و وارد هشتمین بهار خدمت‌رسانی به ذینفعان شد. این رویداد مبارک نشان از ورود به عصر جدیدی از فعالیت‌های این شرکت است که برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده شده توسط مدیران ارشد شرکت اثرات مثبت خود را در کوتاه، میان و بلندمدت بر کارنامه بیمه حکمت صبا نشان خواهد داد.

شرکت بیمه حکمت صبا با داشتن سهامدارانی بزرگ از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی با افتخار آن به کارکنان و خانواده بزرگ ارتش، تلاش می‌کند با مجموع برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که برای سال ۱۴۰۳در این شرکت طراحی شده، شگفتی‌های زیادی از جهت عملکردی رقم بزند.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه