// کد مطلب: ۱۶۴۳۶۸

بیمه اتکایی ایران‌معین

پیام نوروزی سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین

پیام نوروزی سرپرست بیمه اتکایی ایران‌معین
لینک کوتاه کپی شد

اعظم هنردوست نائب رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین، با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و ماه پر فیض و برکت رمضان را به کارکنان، سهامداران و کلیه ذینفعان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، در متن این پیام آمده است:

 

بهار در صفحه سبز خود با چیدن بهترین و والاترین واژهای زندگی چون امید، نو شدن، فصل رویش و جان تازه، تحول شگرفی است که بشریت را به آغازی دیگر بشارت داده و نوید می‌بخشد.

بیمه اتکایی ایران‌معین پس از ورود به فصل جدید و سبز مأموریت خود از اسفند سال ۱۴۰۰ تا به امروز، حامل دستاوردهای ارزشمندی بوده است.

 

در کنار موفقیت‌های پیشین، این شرکت در سال گذشته توانست با تحقق ۵۷۰ میلیارد تومان پرتفوی بیمه گری اتکایی، کاهش نسبت خسارت به ۷ درصد، درج نماد”معین” در فرا بورس، افزایش سود و کنترل ریسک در سایه مدیریت کارآمد، حفظ جایگاه بزرگترین شرکت اتکایی از نظر سرمایه و تداوم سطح یک توانگری، علاوه بر ثبت حضوری موثر در صنعت بیمه، در میان سایر شرکت‌های اتکایی نیز ۱۵ درصد از سهم پرتفوی اتکایی را به خود اختصاص دهد.

 

حال که این شرکت همسان بهار پای در مسیر تحول گذاشته، همت عالی دارد به فضل خدا و با اتکاء به سرمایه‌های انسانی کارآمد و نیز قابلیت‌های درون سازمانی، همچنان سربلند، مفتخر و خوش نام به فعالیت خود ادامه داده و چشم انداز ” بیمه گر اتکایی منتخب، مورد اعتماد و چابک در بازار بیمه کشور و فعال در بازار های بین المللی با حفظ ثبات و پایداری مالی” را محقق کند. امید آنکه در این راه به یمن تلاقی سال ۱۴۰۳ با ماه پر فضیلت و برکت رمضان، مورد عنایت و رحمت خاصه پروردگار مهربان قرار گیریم.

 

در اوج افتخار و سربلندی، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های وافر اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران متخصص و کارکنان مجرب و سختکوش، عید نوروز و ماه رمضان را تبریک و تهنیت عرض کرده و از پروردگار متعال سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و شادکامی برای همگان مسئلت دارم.

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه