// کد مطلب: ۱۵۴۹۵۹

ازمیر ترکیه،خرید خانه و یک سرمایه گزاری با نگاه به فردا

لینک کوتاه کپی شد

ترکیه کشوری است که از قابت جذب سرمایه گزاریها غافل نمانده است. کسب رتبه ی یک توریسم پزشکی و رتبه دوم توریست در منظقه نشان از اهمیت خارجی ها در اقتصاد ترکیه است. صنعت ساختمان ترکیه یکی از بخشهای جذاب با رشد مطلوب است.در این مسیر، شرکت توران ازمیر با معرفی بهترین فرصتهای خرید خانه و ملک در ازمیر ترکیه، همراه شما است.

بهشتی زیباتر از ازمیر برای زندگی می شناسید؟

حالا دیگر دو دهه ای هست که ترکیه اقدام به تمرکز روی شهر ازمیر نموده است. هدایت سرمایه گزاری ها و توجه ویژه به موضوع اقامت و شهروندی ازمیر بعنوان یک الگوی زیبا را ترکیه، در دستور کار دولتمردان ترکیه ای قرار گرفته است. خلاصه اینکه برای نمایش ترکیه مدرن و فاضله، ازمیر را الگوسازی کرده و نه تنها به ایرانیان بلکه کل دنیا معرفی می نمایند. حال که با مشوقهای ابتدایی برای زندگی و اقامت در این سوپر شهر رویایی مواجه هستیم، چرا ما جزو مقدمین نباشیم.

خرید خانه در ازمیر

چرا ازمیر انتخاب ما برای مهاجرت است؟

امنیت،زیبایی، مدرنیته، تیپ اروپایی، استقلال سیاسی، لول بالای اجتماعی و شهرسازی فوق مدرن در کنار طبیعت بکر و مدیترانه ای، بهشتی را معرفی می کند در فاصله ی یکساعته از شما. من و شما که ساکن ایران هستیم، با هر سرمایه ای می توانیم به ازمیر مهاجرت کنیم. چرا می گوییم هر سرمایه ای؟ چون مشاغل متنوعی را می توانید در این شهر راه اندازی کنید. حمایتهای قانونی و تسهیل سازی سرمایه پذیری در این شهر، قوانین عادلانه مالیات و آداب و تشریفات قانونی خلاصه و ساده، سرمایه گزاران دنیا را به این منطقه ی خوش آب و هوا کشانده است.

شهر ازمیر در ترکیه دارای آب و هوای متعادل و دلپذیر است. این شهر سرمای سوزان آنکارا را ندارد، شرجی آنتالیا و آلانیا را نیز با بادهای خود رانده و برف و باران استانبول را نیز در خود ندارد. ازمیر یا همان اسمیرنا شهری که تاریخچه‌اش به زنان آمازون و اسکندر مقدونی بر می‌گردد را شهری زیبا با سواحل رویایی و هزینه کم‌تر زندگی در مقایسه با دیگر شهرهای ترکیه است. جالب است بدانید که ازمیر دروازه ترکیه به اروپا است.در نتیجه شما اگر این شهر را برای مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده‌اید با فرهنگ مدیترانه‌ای زندگی خود را شروع خواهید کرد.کسانی که ازمیر را انتخاب کرده‌اند از جمله خود ما، در محیطی کاملاً توسعه یافته زندگی می‌کنیم. هر ساله میلیون‌ها گردشگر ترکیه‌ای و خارجی از این شهر دیدن می‌کنند که هر یک فرهنگ‌های متفاوتی دارند.

سرمایه گذاری در ترکیه

برخی از عناوین پر کاربردی که در مورد ازمیر از ما پرسیده می شودند را در زیر فرهست نمودیم.

خرید خانه در ازمیر

ویلا،آپارتمان،باغ و باغچه یا تجاری؟ توران ازمیر آرشیو جذابی از املاک با بودجه های مختلف را در اختیار دارد. سازنده های معتبر و نهادهای واسط خوش نام از همکاران توران ازمیر هستند. این دو خط شامل نکات مهمی برای شما بود تا با ریسک خوب نیست به خرید ملک در ازمیر اقدام نمایید.

خرید ملک در ازمیر ترکیه

دریافت اقامت و شهروندی ترکیه

کشور ترکیه طی دهه گذشته، روشهای اعطای شهروندی خود را آپدیت کرده است. پیشنهاد می کنیم انگیزه و توانمندیهای خود را در اختیار مشاوران توران ازمیر قرار دهید. همکاران ما می دانند و مسلط هستند که کدامیک از قوانین با شرایط شما هماهنگی بیشتر و ریسک کمتری دارد.

راه اندازی کسب و کار در ازمیر

می پذیرید که برای توران ازمیر با بیست سال فعالیت در ازمیر، راحتتر است فرصتهای جذاب سزمایه گزاری را کشف نماید. فرصتهایی بر بستر قوانین ترکیه که انتفاع بلند مدت سرمایه گزاری شما را فراهم نماید. یک دپارتمان فعال و قوی در توران ازمیر، مسوول جذب و هدایت سرمایه گزاری ها می باشد. ازپروژه های ساخت و ساز ترکیه تا راه اندازی کسب و کارهای شخصی، منافع بزرگی در مشورت با حرفه ای های توران ازمیر، وجود دارد.

 

آیا ازمیر برای تحصیل فرزندان ما هم مناسب است؟

تحصیل در ازمیر در واقع تحصیل در نسخه ی لایت اروپا است. مدرسه های مدرن اروپایی و کالج های با سطح علمی قابل پذیرش اروپایی و شرایط ویژه شرکت توران ازمیر برای بورسیه تحصیلی، چون و چرایی برای تحصیل فرزندان ما باقی نمی گذارد. در هر شرایط تحصیلی دبستان تا دانشگاه، فرصت اداماه با کیفیت بهتر در شهر ازمیر وجود دارد.

تحصیل در ازمیر

آیا حضور در ازمیر ریسک است؟

ممکن است باشد. چه کسی می تواند گارانتی نماید؟ پاسخ ما اینست که مهمان توران ازمیر باشید. اگر هر یک از محصولات شرکت توران ازمیر را خرید نمایید، سفر شما و اعضای خانواده به نسبت، مهمان ما خواهید بود. نه اینکه سود ما رویایی باشد. واقعیت اینست که این ابتدای راه پیوستن به خانواده بزرگ توران ازمیر می باشد. ما هوای اعضای خانواده خود را داریم.

در مورد توران ازمیر زیاد می شنویم.

شما بعنوان یک فرد موفق در زمینه ای متخصص هستید که کار ما نیست. و البته ما متخصص ازمیر هستیم. اصلا برای همین است که ناممان توران ازمیر است. شرکت توران ازمیر دیگر دو دهه است که جذاب و مفتخر در حال خذمت رسانی است. جامعه ی ما اینقدر بزرگ شده است که دیگر بخواهیم هم نمی توانیم قوی نباشیم. حوزه ی فعایلتهای ما به اندازه ی کل نیازهای فارسی زبانان ازمیر است. توران ازمیر هر لایسنس و گواهینامه ای که برای اقدامات قانونی در سطح ترکیه نیاز باشد را اخذ کرده است.برای ما خیلی جذاب است وقتی مشتریان پس از اخذ استعلام به ما رجوع می کنند. کار بسیار لذت بخش تر پیش خواهد رفت.

توران‌ ازمیر یک مجموعه مشاوره‌ای است که در سال 1396 به منظور ارائه خدمات اقامتی و سرمایه گزاری به هموطنان عزیزمان با هدف تسهیل زندگی برای ایرانیان در شهر ازمیر کشور ترکیه راه‌اندازی شد. خدمات ما در مجموعه توران ازمیر کلیه نیازهای شما را از لحظه تصمیم به مهاجرت تا زمانی که در شهر زیبای ازمیر اقامت داشته باشید، پوشش می دهد.

اقامت ترکیه

چگونه آغاز کنیم؟

پیشنهاد می کنیم ابتدا یک تماس بگیرید. پشت این خط همکاران توران ازمیر به فارسی و با لحنی دوستانه مشاور شما می شوند. شاید فرصتهای بهتری برای حضور در ازمیر وجود داشته باشد که ارتباط با مشاور می تواند مفید باشد. اقدام بعدی شاید سفر به ازمیر باشد که البته این سفر را می توانید مهمان ما باشید. سایر موضوعات را با توران ازمیر همراه هستید. اخذ اقامت و شهروندی ترکیه ، افتتاح حساب بانکی، مهاجرت تحصیلی، خرید خانه و آپارتمان، رهن و اجاره ملک، دعاوی حقوقی و کیفری، ازوداج و طلاق و... . همچنین اگر قصد گردشگری در ازمیر را دارید، توران ازمیر از اخذ بهترین پرواز و هتلهای ازمیر تا خدمات صرافی و ارز دیجیتال، در کنار شما می باشد.

تصمیم گرفتیم .

شاید اینجا و در سایت مردم مجال زیادی برای گفتگو نباشد. بهتر است به سایت توران ازمیر سری بزنیم و مطالب جذابتری را بررسی کنیم. شاید برای تصمیم گیری نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشیم. این سایت همان منبع مفید است. منتظر شما هستیم: www.TuranIzmir.com

 

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه