قیمت طلا | قیمت سکه | بازار طلا و سکه

افزایش قیمت طلا و سکه | پیش بینی بازار طلا فردا ۲۶ مهرماه

افزایش قیمت طلا و سکه | پیش بینی بازار طلا فردا 26 مهرماه
لینک کوتاه کپی شد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در روزهای آینده نوسانات اونس جهانی ، بازار ارز در ایران و همچنین اخبار خاورمیانه می تواند بر بازار طلا و سکه تاثیر گذار باشد.

به گزارش طلانیوز: رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه ای گفت:اونس جهانی در معاملات امروز 10 دلار افزایش یافت و به 1923 دلار رسید در ایران هم قیمت طلا و سکه با نوسان جزئی افزایشی شد.

بذرافشان گفت:علیرغم موج افزایشی قیمت طلا و سکه در روزهای گذشته در حال حاضر قیمت ها به ثبات خوبی رسیده است و کاهشی شده است و به نظر می رسد تا پایان هفته قیمت ها در همین محدوده در نوسان باشد.

وی گفت:متاسفانه داد و ستدها و تقاضا همچنان بعد از پایان ماه صفر کاهشی بوده و ابراز امیدواری کرد رونق به بازار طلا و سکه هر چه زودتر باز گردد.

وی گفت:در روزهای آینده نوسانات اونس جهانی ، بازار ارز در ایران و همچنین اخبار خاورمیانه می تواند بر بازار طلا و سکه تاثیر گذار باشد.

به گزارش سایت طلا،در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 100هزار تومان افزایش، قیمت سکه طرح قدیم بدون تغییر ، نیم سکه با 50 هزار تومان افزایش، ربع سکه با 50 هزار تومان کاهش و سکه های گرمی بانک مرکزی نیز بدون تغییر ، هر گرم طلای 18عیار نیز با 20 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته داد و ستد می شود.

 

قیمت طلا و سکه 25 مهرماه 1402 در بازار ایران به شرح جدول زیر به تومان می باشد.

download (20)

 

منبع: سایت طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه