قیمت طلا | قیمت جهانی طلا | بازار طلای جهانی

۲ جبهه متفاوت اونس !

2 جبهه متفاوت اونس !
لینک کوتاه کپی شد

اخبار پیرامون اونس جهانی در هفته گذشته کاملا در 2 جبهه متفاوت بود.

به گزراش طلانیوز: داده های اشتغال به نفع طلا و به ضرر دلار بودند و داده های NFP کاملا برعکس. اما در کل طلا هفته گذشته را با روند صعودی آغاز کرد بطوریکه  در اوایل هفته با باز شدن بازارهای مالی با قیمت ۱۹۱۵ روبرو  بود اما در انتهای هفته با صعودی که داشت در قیمت ۱۹۴۰ بسته شد.

در دید تکنیکال هم اونس جهانی طلا با رسیدن به حمایت 1886 دلاری و افزایش تقاضا در این قیمت یک حرکت صعودی را شروع کرد و با رسیدن به ناحیه عرضه خفیف 1946 دلاری شروع به اصلاح کرد. اکنون احتمال دارد به سمت حمایت 1931 دلاری حرکت کند و سپس شاهد یک رشد تا 1970-1980 دلار باشیم.

 

قیمت طلا

 

در بازار داخل همچنان که در هفته های گذشته گفته شد روند درجا زدن ادامه دارد و نوسان و رشد و افت خاصی در کار نیست. اخبار چند روز اخیر مبنی بر خرید چند تن شمش طلا توسط دولت و صحبتهایی مبنی بر ادامه مذاکرات هسته ای باعث شد تا رکود در بازار از گذشته هم عمیق تر شود.

در دید تکنیکال هم همین امر واضح است. سکه 2 مقاومت اساسی 29 میلیون تومانی و 31 میلیون تومانی دارد که البته الان با گذشت زمان این سقف در حال تضعیف است. یعنی اگر به هر دلیلی نوسان رخ دهد ، احتمال شکست این سقف ها یا کف 27 میلیون تومانی وجود دارد.

در گرم 18 عیار هم سقف 2.500.000 تومانی و کف 2.200.000 تومانی مشاهده میشود که با گذشت زمان تضعیف شده است.

 

قیمت طلا

قیمت طلا

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه