// کد مطلب: ۱۵۳۰۰۲

دکتر میرهاشم موسوی خبر داد:

پرداخت ۴۰۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف‌قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی

پرداخت 4000 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف‌قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت 4000 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان در پایان اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه گفت: خدا را شاکریم که در آخرین ماه سال 1401 نیز توانستیم تعهدات سازمان در قبال بیمه شدگان و بازنشستگان را به شکل کامل انجام دهیم. حقوق و مستمری اسفند ماه بازنشستگان عزیز براساس برنامه پرداخت این ماه، پرداخت شده و علاوه بر آخرین مرحله معوقات افزایش حقوق بازنشستگان، عیدی بازنشستگان را نیز چند روز قبل پرداخت کردیم.

دکتر موسوی افزود: در حوزه خرید راهبردی درمان نیز که در این حوزه از همکاری ارزشمند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، دارویی و تشخیصی دولتی، دانشگاهی و خصوصی بهره‌مند بوده و قدردان این همکاری هستیم، حدود 4000 میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش دولتی و دانشگاهی و همچنین بخش خصوصی و غیردولتی را روز یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند ماه پرداخت کردیم. امیدواریم با این پرداخت، بخشی از مشکلات مراکز دانشگاهی حل شود. همچنان در حال تلاش هستیم و ان‌شاءالله در فروردین‌ماه نیز پرداختی خوبی برای مراکز طرف قرارداد خواهیم داشت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین گفت: با وجود دشواری‌های ناشی از ناپایداری منابع و کسری نقدینگی، با تلاش خستگی‌ناپذیر همه کارکنان و مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی و بخش‌های اقتصادی زیرمجموعه، توانستیم تأمین منابع خوبی برای اسفند ماه که معمولاً حجم پرداختی‌های ما در این ماه بسیار بیشتر از ماه‌های دیگر است، تأمین کرده و همه تعهدات قانونی خود در قبال بیمه‌شدگان و بازنشستگان عزیز را براساس بودجه مصوب سازمان، اجرایی کنیم.

پرداخت 4000 میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف‌قرارداد سازمان تأمین‌اجتماعی

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه