// کد مطلب: ۱۴۹۱۹۴

علیرضا بیرانوند | شعبده بازی علیرضا بیرانوند | علیرضا بیرانوند و پرسپولیس | اخبار علیرضا بیرانوند

خون پیشکسوت انگلیس از وضعیت علیرضا بیرانوند به جوش آمد!

خون پیشکسوت انگلیس از وضعیت علیرضا بیرانوند به جوش آمد!
لینک کوتاه کپی شد

"جرمن جناس" هافبک سابق تیم ملی انگلیس، از وضعیت علیرضا بیرانوند ابراز نگرانی کرد و کل کادر پزشکی و داور مسابقه را در هم کوبید.

به گزارش طلانیوز؛ علیرضا بیرانوند در بازی دیروز مقابل انگلیس دچار مصدومیت شدید از ناحیه بینی شد. وضعیت بینی شکسته علیرضا بیرانوند حواشی زیادی به پا کرد. طبق اخباری که ساعتی قبل منتشر کردیم، علیرضا بیرانوند به علت این شکستگی، دو بازی تیم ملی ایران را از دست خواهد داد. جرمن جناس هافبک سابق تیم ملی انگلیس نیز به پشتیبانی از علیرضا بیرانوند درآمد.

تیم ملی کشورمان روز گذشته در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه 6 بر 2 شکست خورد.

اتفاق تلخ این بازی برخورد شدید علیرضا بیرانوند با مجید حسینی بود که بازی به دلیل جراحت شدید دروازه بان ایران برای مدت بیش از 10 دقیقه متوقف شد.

اما علیرضا بیرانوند با وجود خون ریزی از بینی و خوب نبودن وضعیت جسمانی اش اصرار به بازی داشت اما بعد از سوت ادامه بازی بلافاصله درخواست تعویض شدن کرد.

در همین رابطه جرمن جناس هافبک سابق تیم ملی انگلیس به انتقاد از کادر پزشکی و داور پرداخت چون وضعیت جسمانی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران خطرناک بود و علائم ضربه مغزی داشت و نباید اجازه ادامه بازی به او می دادند.

جناس در این زمنیه در مصاحبه با بی بی سی وان گفت:

من نمی دانم که بیرانوند چگونه بازی را ادامه می دهد. من فکر می کنم این یک شوخی است.سال 2022 است و ما بحث های زیادی در مورد پروتکل های ضربه مغزی داریم. به همین دلیل این پروتکل ها وجود دارند. این مشکلی ندارد.

بیرانوند پس از درگیری با هم تیمی خود، مجید حسینی در محوطه جریمه، تحت مداوا قرار گرفت و سپس به تیم پزشکی ایران گفت که او می‌خواهد در آن بازی بماند.

با این حال، او به طرز مشهودی مات و مبهوت به نظر می‌رسید و بینی خونی داشت و در نهایت به نیمکت اشاره کرد که باید بیرون بیاید.

جناس گفت: «بیرانوند نباید در زمین می ماند. این واقعا غیرقابل قبول است. مهم نیست که بیرانوند چقدر برای کارلوس کی روش [سرمربی ایران] اهمیت دارد. چون سلامتی اش در خطر بود.»

هری مگوایر، مدافع انگلیس، پس از ارزیابی اولیه پزشکان و علائم ضربه مغزی در نیمه دوم، زمانی که سه شیرها 4-1 جلو بودند، به سرعت از زمین خارج شد.

نام علیرضا بیرانوند از جام جهانی خط خورد! | شکستگی بینی علیرضا بیرانوند برایش گران تمام شد

علیرضا بیرانوند، گلر شماره یک تیم ملی ایران در جام جهانی قطر که روز گذشته در دقایق ابتدایی بازی ایران و انگلیس به علت برخورد با حسینی مصدوم شد، علی‌رغم کارهای پزشکی به مدت 8 دقیقه مشکل رفع نشد و او مجبور به ترک زمین شد.
پس از بازی علیرضا بیرانوند به بیمارستان مراجعه کرد و مشخص شد از ناحیه بینی دچار شکستگی شده است و حالا اخبار حاکی از این است که او جام جهانی 2022 را از دست داد و قادر به ادامه همراهی تیم ملی نیست.

بدین ترتیب در دو بازی بعدی تیم ملی مقابل آمریکا و ولز، علیرضا بیرانوند همراه ملی پوشان نخواهد بود و کی‌روش باید به فکر استفاده از یک گلر دیگر از بین نفرات حاضر در اردو باشد و این خبر بدی در شروع مسابقات جام جهانی برای ما بود.

رکورد تاریخی بیرانوند با پیراهن ایران در جام جهانی


تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر از ساعت 16:30 به مصاف انگلیس رفته است.

این بازی در شرایطی در ورزشگاه خلیفه آغاز شد که انگلیس در دقایق ابتدایی بازی هجومی را به نمایش گذاشت.

در دقیقه 8 بازی، علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران که برای دفع پاس ارسالی «هری کین» در محوطه جریمه با مجید حسینی برخورد کرد، دچار آسیب دیدگی جدی شد. مصدومیت بینی بیرانوند با خونریزی شدید از این ناحیه ادامه داشت و باعث شد تا این مسابقه برای درمان او حدود 7 دقیقه متوقف شود. بیرانوند در ادامه به دلیل شدت آسیب دیدگی تعویض شد و جایش را به سیدحسین حسینی داد.

با وجود تعویض زودهنگام بیرانوند، این بازیکن به یک رکورد ویژه در تاریخ تیم ملی ایران دست یافت. بیرانوند به تنها دروازه بانی در فوتبال ایران تبدیل شد که در دو دوره جام جهانی با لباس تیم ملی بازی کرده است.

علیرضا بیرانوند نخستین بار در سال 2018 برای ایران در جام جهانی به میدان رفت.

منبع: فارس

خون پیشکسوت انگلیس از وضعیت علیرضا بیرانوند به جوش آمد!

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه