// کد مطلب: ۱۴۸۶۹۱

جام جهانی | حواشی جام جهانی | رقابت های جام جهانی | مسابقات جام جهانی

ببینید | اقدام عجیب معترضین در آستانه جام جهانی | معترضین چه چیزی را به آتش کشیدند؟

ببینید | اقدام عجیب معترضین در آستانه جام جهانی | معترضین چه چیزی را به آتش کشیدند؟
لینک کوتاه کپی شد

ویدئویی از آتش زدن بنر جام جهانی توسط معترضین در فضای مجازی دست به دست شده است.

به گزارش طلانیوز؛ جام جهانی فوتبال یک رقابت بین‌المللی فوتبال است که تیم‌های ملی بزرگسال مردان که از اعضای فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) هستند در آن به رقابت می‌پردازد. مسابقات جام جهانی که هر 4 سال یک بار برگزار می‌شود، از زمان برگزاری نخستین دوره در سال 1930 هر چهار سال یکبار برگزار شده‌است، به جز در سال‌های 1942 و 1946 که جام جهانی به دلیل وقوع جنگ جهانی دوم برگزار نشد. قهرمان فعلی جام جهانی فرانسه است که دومین قهرمانی خود را در جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه به دست آورد.

روزنامه رسمی دولت (ایران) با انتشار تصاویری خبر داد که در پی ناآرامی‌های اخیر در تهران یکی از بنرهای جام‌جهانی 2022 قطر در پایتخت به آتش کشیده شد.

این رسانه نزدیک به دولت نوشت: برخی افراد ناشناس که از تحریم تیم ملی فوتبال در جام جهانی ناامید شده بودند ، بنر جام‌جهانی در تهران را آتش زدند.

قهرمانی جام جهانی قطر نصیب کدام تیم خواهد شد؟

وبگاه «آرپی پی» مدعی شد که تیم ملی آرژانتین تنها به دلیل داشتن «لیونل مسی» یکی از نامزدهای اصلی قهرمانی در جام جهانی است.
RPP نوشت: این یک واقعیت است که «لئو» با تیم ملی آرژانتین، مانند «آنخل دی ماریا» و «لئاندرو پاردس» بخشی از جام جهانی 2022 قطر خواهد بود. قرار است فهرست نهایی تیم ملی فوتبال آرژانتین 14 نوامبر(دوشنبه 23 آبان) اعلام شود.

یکی از ابهامات آلبی سلسته، حضور «پائولو دیبالا» بازیکن رم است. مهاجم سابق یوونتوس در عضله راست ران پای چپ خود دچار مشکل شده و مراحل آخر بهبودی خود قرار دارد. او در بازی مقابل «لچه» دچار مصدومیت شد.

آرژانتین در گروه C جام جهانی به همراه عربستان سعودی، لهستان و مکزیک حضور دارند. اولین بازی این تیم در روز 22 نوامبر (سه شنبه 1 آذر) مقابل عربستان است.

این تیم در آخرین دیدار دوستانه خود در ابوظبی مقابل پاناما به تساوی یک بر یک دست یافت.

جام جهانی

تحریم توپ جام جهانی 2018 در روسیه !

شرکت مشهور آدیداس و EA Sports (سازنده بازی‌های رایانه‌ای ورزشی) فیلم منتخب توپ‌های جام جهانی را که در بازی فیفا 2023 به کار گرفته می‌شوند، منتشر کردند. در این فیلم هیچ خبری از توپ‌های جام جهانی 2018 نیست و این موضوع با واکنش تند هواداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

بسیاری از هواداران فوتبال پرسیده‌اند که «چرا توپ جام جهانی 2018 با عنوان Telstar 18 در بازی منتشر شده از سوی EA Sports وجود ندارد؟» یا اینکه «توپ جام جهانی 2018 در روسیه کجاست؟».

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین از سوی اتحادیه فوتبال اروپا و فدراسیون جهانی فوتبال تحریم شدند.

ببینید | اقدام عجیب معترضین در آستانه جام جهانی | معترضین چه چیزی را به آتش کشیدند؟

تبلیغات متنی

ارسال دیدگاه